کد خبر : 2002040 | 25 بهمن 1402 ساعت 09:05 | 17.2K بازدید | 21 دیدگاه

آریگو ساکی:

پیروزی اینتر یوونتوس را نابود کرد!

آریگو ساکی، اسطوره فوتبالی ایتالیا، معتقد است که پیروزی اینتر برابر یوونتوس ضربه سختی به این تیم زد.

پیروزی اینتر یوونتوس را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تا چند هفته پیش قدم به قدم در کورس قهرمانی رقابت‎‌های سری آ ایتالیا با اینتر پیش می‌رفت، حالا از این تیم فاصله بسیار زیادی گرفته است. 

شاگردان مکس آلگری با قبول شکست در بازی این هفته برابر اودینزه از صدر جدول فاصله گرفتند و این در حالی است که پیش از این با باخت مقابل نراتزوری در بازی رو در رو فرصت بسیار خوبی را برای نزدیک شدن بیشتر به آنها از دست داده بودند. 

ساکی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: «شاید اگر بگویم که انتظار شکست آنها برابر اودینزه را داشتم عجیب باشد اما باید تایید کنم که این شکست در واقع از نظر من نتیجه شکست هفته گذشته برابر اینتر در سن سیرو است. بنابراین، چیزی است که می‌شد آن را پیش‌بینی کرد. 

1987216

شاگردان آلگری در سن سیرو با تمام وجود جنگیدند و متوجه شدند که نسبت به اینتر در سطح پایین‌تری قرار دارند. این دیدارها همیشه تاثیر بسیاری روی بازیکن دارند، چه از نظر جسمی و فیزیکی و چه از نظر روانی و ذهنی. 

زمانی که آنها متوجه شدند که احتمالا شانسی برای برنده شدن در این کورس قهرمانی نخواهند داشت، کمی کوتاه آمدند و تسلیم شدند. علاوه بر این، یوونتوس تیمی بسیار جوان و کم‌تجربه است و رهبر بزرگی در زمین ندارد که نکته مهمی است.»

دیدگاه‌ها