کد خبر : 2002046 | 25 بهمن 1402 ساعت 09:49 | 27.2K بازدید | 29 دیدگاه

نفس راحت رئال: مصدومیت این ستاره جدی نیست

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، به هواداران این تیم اطمینان داد که مصدومیتش جدی نیست.

نفس راحت رئال: مصدومیت این ستاره جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبروی لایپزیش به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. 

بسیاری از هواداران این تیم نگران بودند که شرایط در غیاب آنتونیو رودیگر و جود بلینگام برای آنها دشوار شود، اما این براهیم دیاز بود که به ناجی تیمش در زمین حریف تبدیل شد و روی یک حرکت انفرادی درخشان و تماشایی دروازه حریف را باز کرد. 

اما اتفاق نگران کننده‌ای که رخ داد این بود که او روی یک صحنه و به دلیل ضربه‌ای که در برخورد با بازیکن حریف به پایش خورد احساس درد شدیدی داشت و نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و به ناچار تعویض شد. 

1990699

در حالی که بسیاری نگران وضعیت او بودند، دیاز پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که اطلاعی از شرایط مصدومیتم ندارم. فردا آزمایشات را انجام خواهیم داد و من مطمئنم که چیز خاصی نیست و احتمالا فقط ضربه دیده است.»

او درباره شاید پس از گلش که تقلید از حرکت معروف بلینگام بود گفت: «باید بگویم که من بلینگام را خیلی دوست دارم. در یادگیری زبان انگلیسی به او کمک می‌کنم. جدای از کاریزمای خاصی که دارد، جود واقعا بازیکن بزرگی است.»

دیدگاه‌ها