کد خبر : 2002053 | 25 بهمن 1402 ساعت 10:28 | 32.5K بازدید | 14 دیدگاه

ناراحتی سون: دیگر اسم جام ملت‌‎ها را نیاورید!

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید دوست ندارد دیگر درباره جام ملت‌های آسیا حرف بزند.

ناراحتی سون: دیگر اسم جام ملت‌‎ها را نیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی به شکلی دراماتیک و با پیروزی برابر تیم ملی عربستان و تیم ملی استرالیا توانست خودش را به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند. 

اکثر فوتبال‌دوستان انتظار داشتند که این تیم با پیروزی برابر تیم ملی اردن راهی دیدار فینال شود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و باخت برابر حریف در کمال ناباوری مانع از صعود کره به دیدار نهایی این مسابقات شد. 

او حالا در گفت‌وگو با ایونینگ استاندارد در این باره اظهار داشت: «دیگر دوست ندارم درباره جام ملت‌های آسیا صحبتی داشته باشم. پذیرفتن این نتیجه برای من واقعا سخت بود اما این اتفاقات هم بخشی از فوتبال است. این موضوع واقعا برایم آزاردهنده است اما باز هم فوتبال باز می‎‌کنم تا بتوانم دوباره لبخند بزنم.»

1988195

سون درباره بازگشت زودهنگامش به تمرینات تاتنهام گفت: «من خیلی زود برگشتم تا به تاتنهام کمک کنم. من همیشه دوست داشتم عضوی از این تیم باشم و خوشحالم که نتیجه خوبی برابر برایتون گرفتیم. دوست دارم تاجایی که می‌توانم به تاتنهام کمک کنم. 

تنها چند ماه تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها فرصت باقی مانده است. دوست ندارم از الان درباره آینده صحبت کنم. همان‌طور که همیشه گفتم، تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت و باید ببینیم که در انتهای فصل در چه جایگاهی قرار خواهیم داشت اما سعی می‌کنم نتیجه خاصی کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها