کد خبر : 2002073 | 25 بهمن 1402 ساعت 12:08 | 24.1K بازدید | 11 دیدگاه

دی‌بروینه بهترین در دنیاست

ادای احترام فودن به فوق ستاره: چقدر خوبی تو

فیل فودن در پایان بازی با کپنهاگن به شکل ویژه‌ای از کوین دی‌بروینه قدردانی کرد.

ادای احترام فودن به فوق ستاره: چقدر خوبی تو

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانست با نتیجه 1-3 از سد کپنهاگن بگذرد و از حالا دیگر باید مدافع عنوان قهرمانی را در مرحله بعد دید. قرعه سیتی راحت بود و تیم تحت هدایت پپ کار دشواری برابر حریف دانمارکی نداشت.

ستاره بازی کوین دی بروینه بود که یک گل زد و دو پاس گل داد. فیل فودن نیز در این بازی یک گل زد و دو پاس گل داد.

1990734

فودن که این روزها به لیونل مسی جدید برای پپ گواردیولا تبدیل شده، در پایان بازی دی بروینه را بهترین بازیکن دنیا در ارسال پاس عنوان کرد: «هنگامی که تیم‌ها عقب و در زمین خودشان بسته دفاع می کنند، شما به دوندگی زیادی نیاز دارید. کوین زمان مناسب برای حرکت و ارسال پاس را می‌داند و این کار من را آسان‌تر می‌کند. برای من، هیچ بازیکنی در دنیا در پاس دادن بهتر از او نیست. کوین واقعا عالی و بهترین در دنیاست. بازی کنار او لذت بخش و بسیار مهم از نظر یادگیری است.»

فودن ادامه داد: «فکر نمی‌کنم تا این اندازه در سیتی احساس مهم بودن کرده باشم. حالا بیشتر از قبل بازی می‌کنم و نقش مهمتری در تیم دارم. شما به یک ریتم مناسب نیاز دارید. من حالا در سیتی واقعا احساس خوبی دارم. اکنون بهتر با هم‌تیمی‌هایم در زمین ارتباط برقرار می‌کنم و این نکته‌ای کلیدی است.»

فودن پس از بازگشت دی بروینه از مصدومیت به جناحین برگشته است، در حالی که او دوست دارد همچنان در پست 10 بازی کند. او با لخند گفت: «بدیهی است که ترجیح می‌دهم متمایل به مرکز زمین و در پست 10 بازی کنم، اما فکر می‌کنم برابر کپنهاگن عملکرد خوبی داشتم. بیشتر درگیر بازی بودم و توپ زیادی به من رسید. باید به عنوان بازیکن به حضور در هر پستی عادت کنید.»

دیدگاه‌ها