کد خبر : 2002087 | 25 بهمن 1402 ساعت 13:30 | 197.5K بازدید | 92 دیدگاه

چه سوپرگلی زده نشد!

پرواز خیره‌کننده هالند: پپ هم باورش نمی‌شد (عکس)

پرواز بلند ارلینگ هالند و ضربه آکروباتیک او که گل نشد، حیرت پپ گواردیولا، همه ورزشگاه و هواداران فوتبال را به همراه داشت.

پرواز خیره‌کننده هالند: پپ هم باورش نمی‌شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب کار دشواری برای پیروزی در زمین کپنهاگن نداشت و گام اول در راه رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را محکم برداشت. سیتی با درخشش دی بروینه و فودن توانست 1-3 برنده شود و دیگر باید این تیم را در مرحله بعد دید.

1990760
1990762

در این بازی پای هالند به گلزنی باز نشد. برناردو سیلوا، دی بروینه و فودن گلزنان بازی برای تیم پپ بودند اما هالند هم در یک صحنه بدشانس بود که نتوانست گل بزند.

1990763

در دقیقه 31 بازی و روی یک توپ ارسالی، هالند به هوا بلند شد و با یک ضربه آکروباتیک تماشایی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد ولی از بخت بد او، توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

1990759

در تصاویر حیرت دی بروینه و مدافعان کپنهاگن از ارتفاعی که هالند پریده بود، کاملا مشخص است. دوربین‌ها پپ گواردیولا را نیز در هنگام این ضربه شکار کرده اند که حسرت می‌خورد چطور توپ وارد دروازه نشده است.

1990761

هواداران هم از ارتفاع پرش باورنکردنی ارلینگ هالند حیرت زده شدند.

هالند به دلیل عملکرد بسیار خوب در جلوی دروازه و تک ضربات تمام کننده شهرت دارد ولی این بار چیزی تا ثبت یک گل تاریخی فاصله نداشت و سانتری از جرمی دوکو، می‌توانست هالند را به جایزه پوشکاش هم برساند.

فوتبال دوستان به سرعت در شبکه‌های اجتماعی درباره این حرکت خیره‌کننده هالند اظهار نظر کردند.

یکی نوشت: «اگر این گل می‌شد، این دیوانه‌وارترین گلی می‌شد که در تمام عمرم دیده‌ام.»

1990806

یکی از کاربران هالند را تقریباً "فوق بشر" توصیف کرد: «هالند ممکن است نزدیکترین ورزشکاری باشد که من به یک ابرانسان دیده‌ام.»

در همین حال، کاربر دیگری نوشت: «تصور کن او آن گل را می‌زد.»

علاوه بر این، یکی دیگر اضافه کرد: «تقریباً یکی از بهترین گل‌های تاریخ می‌شد.»

لازم به ذکر است که هالند با زدن 73 گل در 78 بازی در دو سال اخیر بی‌نظیر کار کرده و بعد از مدتی مصدومیت حالا در تلاش برای بازگشت به بهترین فرم خودش قرار دارد. روزهای بهتری برای او در راهند.

دیدگاه‌ها