کد خبر : 2002141 | 25 بهمن 1402 ساعت 17:17 | 12.2K بازدید | 18 دیدگاه

تیری آنری:

کلوپ و ژاوی باید یک‌سال استراحت کنند

تیری آنری، اسطوره آرسنال، معتقد است که ژاوی و یورگن کلوپ به استراحت نیاز داشتند و تصمیم درستی برای خداحافظی در پایان فصل گرفته‌اند.

کلوپ و ژاوی باید یک‌سال استراحت کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری فرانسوی، اسطوره آرسنال، تایید کرد که به خوبی احساس یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برای جدایی از لیورپول را درک می‌کند.

کلوپ اخیرا اعلام کرد که فصل جاری آخرین فصل حضور او در آنفیلد است و برای استراحت می‌خواهد این باشگاه را ترک کند.

آنری در اظهاراتی به شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس اسپورتس گفت: "زمانی که پپ گواردیولا بارسلونا را ترک کرد، یک‌سال کامل استراحت کرد. پس از جدایی از لیورپول و بارسلونا، کلوپ و ژاوی نیز باید این کار را انجام دهند."

ژاوی، سرمربی بارسلونا هم اعلام کرده که با توجه به افت نتایج این تیم، در پایان فصل جاری بارسلونا را ترک خواهد کرد.

1990844

آنری درمورد تصمیم این دو مربی برای جدایی گفت: "کار در چنین باشگاه‌هایی به مربی فشار زیادی وارد می‌کند. البته این یک شغل رویایی برای هر یک از آن‌ها است، اما از هر طرفی فشار زیادی روی مربی وجود دارد. وقتی در چنین باشگاه‌هایی مربی می‌شوید، نیاز به حمایت دارید و همه به شما اهمیت می‌دهد. شما نه تنها به خودتان فکر می‌کنید، بلکه به همه چیزهایی که در اطراف شما می‌گذرد هم فکر می‌کنید.

او درمورد جدایی کلوپ از لیورپول ادامه داد: "البته لیگ برتر انگلیس دلتنگ کلوپ خواهد شد و لیورپول هم همینطور، اما او هم دلش برای خانواده و آرامش ذهنی‌اش تنگ شده بود. تصمیم خیلی خوب است و وقتی از آن مطلع شدم، گفتم که این برای این مرد آلمانی خوب است."

دیدگاه‌ها