کد خبر : 2002207 | 25 بهمن 1402 ساعت 21:17 | 13.2K بازدید | 19 دیدگاه

مگوایر: تن‌هاخ سال‌ها در یونایتد می‌ماند!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن هاخ می‌تواند سال‌های موفقی در منچستریونایتد سپری کند.

مگوایر: تن‌هاخ سال‌ها در یونایتد می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، هزی مگوایر درست مثل تیمش فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. این بازیکن در برخی بازی‌ها درخشید و در برخی دیگر با عملکرد ضعیفش هواداران را ناامید کرد. منچستریونایتد سال 2024 را بسیار خوب آغاز کرده و توانسته در شش بازی در سال جدید میلادی، 5 پیروزی و یک تساوی کسب کند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شود. مگوایر نیز سال جدید را بهتر از نیم فصل اول گذرانده است. او در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای از وضعیت تیمش صحبت کرده است.

درخشش تازه ستاره‌های جوانی مثل راسموس هویلوند؟
"این باشگاه فلسفه‌ای جدیدی دارد که در آن بازیکنان جوان شانس خوبی برای نشان دادن توانایی‌های خودشان دارند و اگر از شانس خود استفاده کنند، به سادگی وارد ترکیب ثابت تیم می‌شوند و این دیدگاه سرمربی ما به خوبی ثابت کرده است. مهم نیست چند سال دارید، اگر خوب بازی کنید، جای خود را حفظ می‌کنید. در مورد هویلوند، ما همیشه می‌دانستیم که گل‌ها برای او بالاخره از راه می‌رسند، زیرا او یک استعداد استثنایی است."

1990955

جلسه جدید تیم با سر جیم راتکلیف و نمایندگان اینفو؟
"بچه‌ها بعد از جلسه تحت تاثیر او قرار داشتند. همه اعضای باشگاه انگیزه دارند و می‌خواهند برای نماد باشگاه، این پیراهن و حضور در فصل جدید یونایتد بجنگند. این دوره هیجان‌انگیزی از تاریخ برای باشگاه خواهد بود. او انرژی جدیدی را به یونایتد تزریق کرده است."

جلسه شامل چه چیزهایی بود؟
"ما از برنامه‌های آینده صحبت کردیم. او به ما انگیزه و امید برای آینده داد و گفت می‌خواهد گروهی را هدایت کند که در آن همه میل به پیشرفت و جلو رفتن دارند و همه از نقش خودشان در این راه آگاه هستند."

سرنوشت تن هاخ در یونایند؟
"او می‌تواند سال‌ها در این باشگاه بماند. می‌دانیم که سال‌های سختی را سپری کرده‌ایم. هواداران یونایتد همیشه می‌خواهند این تیم برای قهرمانی‌ها بجنگد و ما اینگونه نبوده‌ایم. اما همیشه باید باور داشته باشی که همه چیز تغییر خواهد کرد و بهتر خواهد شد، جدای از آن، من واقعا فکر می‌کنم ما در مسیر درستی قرار داریم."

دیدگاه‌ها