کد خبر : 2002230 | 26 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

زاهدی گل‌سازتر از تمام دوران فوتبالی:

مدافع گل‌گهر بوی گل می‌دهد! (عکس)

مسیح زاهدی با ادامه روند خوب خود مقابل فولادخوزستان هم روی گل تیمش تاثیرگذار بود.

مدافع گل‌گهر بوی گل می‌دهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی در چهار بازی اخیر گل‌گهر روی سه گل این تیم در مسابقات لیگ برتر تاثیر مستقیم گذاشته است این در شرایطی است که او در 3 فصل گذشته یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود و تا اینجای فصل آماری بهتر از 3 فصل گذشته خود ارائه کرده است.

این آمار زمانی جذاب‌تر می‌شود که او در طول 6 فصل گذشته فقط زمان حضور در مس‌رفسنجان موفق به ثبت گل و پاس گل شد و در دیگر تیم‌هایی که در شش فصل گذشته به میدان رفته بود هیچ گل و پاس گلی به نام خود ثبت نکرده بود.

او در این فصل سومین سال حضورش در گل‌گهر را پشت سر می‌گذارد و در این تیم هم بهترین آمار خود را به نمایش گذاشته و با دو گل و یک پاس گل فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد، زاهدی در مسابقات این فصل تمام 16 بازی گل‌گهر در لیگ برتر را در ترکیب ثابت قرار گرفته است و یکی از مهره‌های قابل اعتماد مارینوس سرمربی گل‌گهر سیرجان است.

1990991

زاهدی در دیدار مقابل فولاد خوزستان با تاثیری که روی توپ گذاشت سعید سحرخیزان را در موقعیت گلزنی قرار داد و تک گل سه امتیازی این تیم به ثمر رسید.

این مدافع باتجربه به همراه دیگر بازیکنان خط دفاعی گل‌گهر 8 کلین‌شیت در مسابقات این فصل ثبت کرده است و یکی از مدافعان خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است.

دیدگاه‌ها