کد خبر : 2002240 | 25 بهمن 1402 ساعت 23:38 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

ده‌روسی: از قبل به ایرادات مورینیو فکر کرده بودم!

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، می‌گوید قبل از انتصابش به این سمت، کار ژوزه مورینیو در این تیم را آنالیز می‌کرده است.

ده‌روسی: از قبل به ایرادات مورینیو فکر کرده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، پنج‌شنبه جالوروسی در دیدار پلی آف لیگ اروپا به مصاف فاینورد می‌رود. سرمربی فعلی و اسطوره سابق رم از انجام اولین بازی به عنوان سرمربی رم هیجان‌زده است. او از از زمان جانشینی ژوزه مورینیو، با سه برد و یک شکست سخت مقابل اینتر در سری آ، عملکرد نسبتا خوبی را به جا گذاشته است و حالا باید در یکی از حساس‌ترین چالش‌های این فصل رم، این تیم را در چالش اروپایی هم هدایت کند. او در باره این مسئولیت گفت:" خوشحالم که در اولین بازی خود در اروپا روی نیمکت خواهم نشست و صادقانه بگویم این چیزی نبود که به این زودی انتظار داشته باشم. 14 فوریه تولد دخترم است و یک سال پیش اسپال مرا اخراج کرد، بنابراین از اینکه اکنون اینجا هستم سپاسگزارم."

1991013

جو ورزشگاه المپیکو؟
"جو آتشینی وجود خواهد داشت، اما آنچه در زمین اتفاق می‌افتد فقط حضور بازیکنان، ایده‌ها و فوتبال است. فاینورد تیمی است که می‌داند چگونه خوب فوتبال بازی کند، من برای آنها احترام زیادی قائل هستم. آنها وینگرهای فوق‌العاده‌ای دارند و علی‌رغم برخی باخت‌هایشان، بازی‌های قبلی نیز بسیار متعادل بود."

عملکرد خوب مورینیو در بازی‌های اروپایی با رم؟
"من لحظات خوب و بد را به یاد دارم، مانند شکست‌های 7-1، اما ما همیشه روی پای خود ایستادیم. فوتبال پر از چنین لحظاتی است، شما موفق می‌شوید حواس هواداران را به سمت خود بازگردانید.
اگر قرار باشد یک شب اروپایی خاص را انتخاب کنم، باید بردمان را مقابل بارسلونا انتخاب کنم. آن شب دیوانه‌وار و فوق‌العاده بود، به‌خصوص با توجه به قدرت حریف. ما تقریبا همیشه جزء هشت تیم برتر اروپا بودیم و باید به آنجا برگردیم. 
من کار مورینیو در رم را با دقت آنالیز کردم، حتی قبل از زمانی که به عنوان سرمربی رم انتخاب شوم. او در اروپا نتایج بسیار خوبی کسب کرد و دو سال متوالی تقریبا تمام راه قهرمانی را طی کرد.
با این حال، هر مربی دیدگاه، ترجیحات و رویکرد متفاوتی دارد. او ایراداتی هم داشت و من چند تغییر ایجاد خواهم کرد، اما هرگز یک چرخش کامل ترکیبی 11 نفره انجام نخواهم داد. این کار خوب به نظر نمی‌رسد و به حفظ فرم بازیکنان کمکی نمی‌کند و کار را برای کسانی که هرگز با هم بازی نکرده‌اند دشوار می‌کند."

حمله برخی از اولتراها به کاپیتان لورنزو پلگرینی به دلیل اخراج مورینیو؟
"من آنچه که از زمان حضورم در اینجا دیده‌ام را ارزیابی می‌کنم. او کاپیتان بسیار خوبی است."

دیدگاه‌ها