کد خبر : 2002262 | 26 بهمن 1402 ساعت 01:25 | 10.9K بازدید | 82 دیدگاه

لاتزیو ۱-۰ بایرن: هفته کابوس‌وار تیم توخل تکمیل شد

بایرن مونیخ در نمایشی ضعیف با نتیجه ۱-۰ مغلوب لاتزیو شد.

لاتزیو ۱-۰ بایرن: هفته کابوس‌وار تیم توخل تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین ۳-۰ مقابل بایر لورکوزن، شاگردان توماس توخل در استادیوم المپیکو مقابل لاتزیو قرار گرفتند تا شرایط‌شان را بهبود دهند. با این حال با ارائه یک عملکرد ضعیف دیگر، با تک‌گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم ایتالیایی شدند.

ویدئو: 324679

بازی سرد و کسل‌کننده آغاز شد. در دقیقه ۷ با همکاری مولر و کیمیش توپ در محوطه جریمه به هری کین رسید اما او با بی‌دقتی ضربه‌اش را به بالای دروازه زد.

در دقایق پیش رو توپ در میانه میدان در جریان بود. دو تیم توانایی خلق موقعیت و بردن توپ به روی دروازه یکدیگر را نداشتند تا بازی به شکل سرد و بی‌روح ادامه پیدا کند.

1991049

در دقیقه ۳۲ بایرن در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد. مولر توپ را برای سانه کاشت اما ضربه وینگر آلمانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ موسیالا با حرکتی عالی به محوطه جریمه رسید اما ضربه‌اش در زاویه بسته راهی اوت شد تا نیمه اول کم‌اتفاق این دیدار بدون گل به پایان برسد.

1991050

نیمه دوم هم تفاوت خاصی با ۴۵ دقیقه ابتدایی نداشت. در دقیقه ۴۸ لاتزیو به بهترین فرصتش رسید. لوئیز آلبرتو، ایساکسن را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او با نویر تک به تک شده بود اما ضربه‌اش را به بدترین شکل ممکن زد و نویر به راحتی آن را مهار کرد.

در ادامه بازی دوباره در میانه میدان دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۷ ایموبیله در یک حرکت فوق‌العاده چند بازیکن بایرن را دریبل زد و مدافعان تیم را به هم ریخت. او با ورود به محوطه جریمه توپ را به ایساکسن پاس داد. شوت وینگر لاتزیو از کنار دروازه به بیرون رفت اما به دلیل خطای خطرناک دایوت اوپامکانو نقش بر زمین شد. داور پس از این اتفاق نقطه پنالتی را نشان داد و مدافع بایرن را از زمین اخراج کرد. ایموبیله پشت توپ ایستاد و با فریب نویر و زدن ضربه‌اش به سمت راست، گل اول را به ثمر رساند.

1991048

پس از گل، بازی دوباره به حالت اولیه‌اش برگشت. بایرن توانایی خلق حمله جدی نداشت و لاتزیو به خوبی از دروازه‌اش دفاع می‌کرد. چند دقیقه پایانی به همین شکل گذشت و درنهایت لاتزیو به پیروزی ارزشمند ۱-۰ رسید.
بازی برگشت دو تیم روز سه‌شنبه پنج مارس در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها