کد خبر : 2002268 | 26 بهمن 1402 ساعت 01:56 | 18.9K بازدید | 25 دیدگاه

پنالتی و یک اخراجی: فاجعه دفاعی بایرن ‌(عکس)

بازیکنان بایرن مونیخ پس از یک نمایش بسیار ضعیف و عجیب در خط دفاع، گل اول را از لاتزیو دریافت کردند.

پنالتی و یک اخراجی: فاجعه دفاعی بایرن ‌(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آنها ابتدای هفته بازی حساس‌شان مقابل بایر لورکوزن را با شکست ۳-۰ پشت سر گذاشتند.

شکست و جا ماندن از کورس قهرمانی تنها نکته منفی باواریایی‌ها نبود. ماتیاس دلیخت در بازی با لورکوزن بر روی نیمکت قرار داشت و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. این اتفاق باعث اعتراض و نارضایتی او شده است. او در مصاحبه با بیلد هم تایید کرد که هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب نداشته و کاملا آماده بوده است.

در حالی‌که انتظار می‌رفت توخل برای دیدار امشب مقابل لاتزیو در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دلیخت را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد، اما او فقط سیستم تیمش را از سه دفاعه به چهار تغییر داد و کیم مین جائه و اوپامکانو را به‌عنوان زوج دفاع میانی انتخاب کرد.

علاوه‌بر عملکرد ضعیف در خط حمله، بایرن در دفاع هم شب عجیبی را سپری کرد. در یکی از معدود موقعیت‌های لاتزیو در این بازی، در دقیقه ۶۷ ایموبیله در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. او ابتدا با یک دریبل به راحتی از میان اوپامکانو و کیمیش گذشت و وارد محوطه جریمه شد. سپس گورتزکا قصد داشت با تکل او را متوقف کند اما ایموبیله به او هم سر توپ زد و توپ را جلوتر برد.

1991062
1991063

سپس توپ از پایش جدا شد و به ایساکسن رسید. تنها دفاع مقابل او، اوپامکانو بود. این مدافع که چند ثانیه پیش از ایموبیله دریبل خورده بود، به شکل ناشیانه‌ و خطرناکی به سمت وینگر لاتزیو رفت و پایش را بر روی مچش قرار داد که باعث به هم خوردن تعادل او شد. داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد و مدافع مهمان را از زمین اخراج کرد. در ادامه ایموبیله مسئولیت زدن ضربه را به عهده گرفت و به راحتی نویر را فریب داد و ضربه‌اش را به سمت راست زد تا دروازه بایرن را باز کند.

1991061
1991064

در ادامه توخل دلیخت را به جای گورتزکا به بازی برد و دست به دو تعویض هجومی زد اما تغییر خاصی در بازی ایجاد نشد تا بایرن متحمل دومین شکست پیاپی شود.

دیدگاه‌ها