کد خبر : 2002269 | 26 بهمن 1402 ساعت 08:10 | 11.1K بازدید | 12 دیدگاه

مولر: سه هفته دیگر کاملاً تغییر خواهیم کرد!

توماس مولر خوشبین است که علی‌رغم شکست مقابل لاتزیو، آنها در هفته‌های آینده به روندی عالی برگردند.

مولر: سه هفته دیگر کاملاً تغییر خواهیم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب هم با ارائه یک نمایش ضعیف با یک گل مغلوب لاتزیو شد. آنها شنبه گذشته نیز در بوندسلیگا مقابل بایر لورکوزن با نتیجه ۳-۰ شکست خورده بودند. توماس مولر که پس از بازی شنبه‌شب از هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرده بود، پس از بازی امشب وعده داد که بایرن مقتدرانه بازخواهد گشت.

او گفت: «از دیدگاه من ما در نیمه اول واکنش خوبی به شکست مقابل لورکوزن نشان دادیم. قطعا باید در نیمه اول گل می‌زدیم و به برتری می‌رسیدیم. شما همیشه نمی‌توانید فقط در مورد نتیجه صحبت کنید. قبل از هر چیز باید در مورد رویکرد تیم بحث کنیم.

1991067

ما از بازی شنبه بهتر عمل کردیم. سه موقعیت گلزنی داشتیم که برای پیروزی در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان باید آنها را تبدیل به گل کنید اما در این امر موفق نبودیم. تمام حرف من این است که ما نسبت به بازی شنبه بهتر شده‌ایم.

کیفیت و انتظارات ما به‌عنوان یک باشگاه این است که در لحظاتی مانند این، به هم پایبند باشیم. ما همه توان‌مان را در هر رقابت تا آخرین لحظه ارائه خواهیم داد. این چیزی است که حریفان باید برایش آماده باشند‌. خواهیم دید که چه چیزی از این رویکرد به دست می‌آوریم.

خوشبین یک کلمه اشتباه است، اما من به این تیم اعتماد دارم و از گفته‌ام مطمئن هستم. ما می‌دانیم که این قدرت و بینش درون ماست، حتی اگر امشب آن را نشان نداده باشیم. چه کسی می‌تواند بگوید که چیزها در سه هفته آینده کاملاً متفاوت نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها