کد خبر : 2002275 | 26 بهمن 1402 ساعت 09:20 | 13.7K بازدید | 47 دیدگاه

ادعای توخل: لاتزیو برنده نشد، ما باختیم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد تیمش برابر لاتزیو راضی نیست.

ادعای توخل: لاتزیو برنده نشد، ما باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان روبروی لاتزیو به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان مائوریتزیو ساری بتوانند در این بازی به پیروزی برسند اما این اتفاق با تک گل این تیم از روی نقطه پنالتی رخ داد تا هفته بد بایرن پس از شکست برابر بایرلورکوزن تکمیل شده باشد. 

توخل پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «در نیمه اول خوب بازی کردیم و چندین موقعیت گل داشتیم. با این حال، در نیمه دوم پویایی‌ و تمرکزمان را از دست دادیم. دلیل این اتفاق را نمی‌دانم. هر کاری کردیم در راستای باختن در این بازی پیش رفت. همه چیز در دست خودمان بود. در نقطه مشخصی از بازی دیگر باور به خودمان را هم از دست دادیم. اشتباهات فردی بسیاری رخ داد.

از این باخت بسیار ناامید و عصبانی هستیم. فکر می‌کنم ما بودیم که باختیم، مطمئن نیستم که لاتزیو برده باشد. نمی‌دانم چرا باور و ایمان تیم در نیمه دوم از دست رفت اما این اتفاقی بود که رخ داد و پس از آن از حریف عقب افتادیم. 

1990568

نمی‌توانم این موضوع را به درستی توضیح دهم چون به تیم گفته بودیم که فشار را حفظ کند و حتی در جملات جسورانه‌تر رفتار کند اما به نظر می‌رسد که در آغاز نیمه دوم بود که دیگر همه چیز را از دست رفته دیدیم و شرایط سخت شد. 

در نیمه اول فرصت گلزنی بسیاری ایجاد کردیم اما در نهایت حتی یک شوت در چارچوب هم نداشتیم، بنابراین مشخص است که در چنین دیدارهایی به پیروزی نخواهید رسید. اما بازی برگشت در پیش است و ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

در حال حاضر از مسیری که داشتیم دور شدیم اما قرار است یکدیگر را مقصر بدانیم. شرایط را آنالیز خواهیم کرد و به مسیر ادامه خواهیم داد. ما با چهار پیروزی از پنج بازی برابر لورکوزن قرار گرفتیم اما شرایط در حال حاضر خوب نیست و باید بهتر بازی کنیم. روزهای سختی دارم اما در تلاش هستیم تا پیشرفت کنیم.»

دیدگاه‌ها