کد خبر : 2002282 | 26 بهمن 1402 ساعت 09:52 | 11.8K بازدید | 11 دیدگاه

حمایت از توخل: همه چیز تقصیر بازیکنان است

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، معتقد است که بازیکنان این تم باید مسئولیت شکست را بپذیرند.

حمایت از توخل: همه چیز تقصیر بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لاتزیو به میدان رفت و با نتیجه 0-1 بازی را به این تیم واگذار کرد. 

شکست ابتدای هفته برابر بایرلورکوزن در بوندسلیگا و از دست رفتن فرصت صدرنشینی در کنار این باخت باعث شد که بایرن روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته باشد و موجی از انتقادات به سوی آنها روانه شد. 

نویر پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما باید زودتر جلوی این شرایط را بگیریم و کاری کنیم. می‌توان نگرانی و بی‌اعتمادی را در تیم حس کرد. ما هنوز باید در کنار هم بمانیم و در بازی بعدی که در خانه بوخوم برگزار خواهد شد بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. 

1987933

ما باید هرچه زودتر دستاوردی داشته باشیم تا شرایط بهتر شود. نیاز به احساسات مثبت داریم. نیاز به کسب پیروزی داریم و پس از آن شاید شرایط بهتر شود. البته که پیدا کردن کلمه درست برای توصیف این وضعیت واقعا دشوار و نشدنی به نظر می‌رسد. 

ما بازیکنان مسئول این وضعیت هستیم. ما در زمین حضور داریم. ما بودیم که اینجا در رم در یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان به میدان رفتیم. این بزرگترین صحنه‌ای است که می‌توانید روی آن قرار بگیرید. به همین دلیل باید بیشترین انگیره را می‌داشتیم اما شرایط متفاوت پیش رفت.»

دیدگاه‌ها