کد خبر : 2002318 | 26 بهمن 1402 ساعت 12:22 | 18.5K بازدید | 35 دیدگاه

خوشحالی حاشیه‌ساز همچنان سوژه اول رسانه‌ها:

کری مشترک قطر و عراق برای اردن: بفرمایید منسف!

رسانه‌‌های عربی با انتشار طرح گرافیکی کری‌خوانی جالبی برای اردنی‌ها انجام دادند.

کری مشترک قطر و عراق برای اردن: بفرمایید منسف!

به گزارش "ورزش سه"، کری‌خوانی تیم‌های عربی پس از پایان جام ملت‌های آسیا و قهرمانی تیم ملی قطر در این مسابقات همچنان ادامه دارد و خوشحالی خاص بازیکنان اردن مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.

در طرح گرافیکی که یکی از رسانه‌های عربی منتشر کرده بود آیمن حسین و اکرم عفیف درحال آشپزی هستند و این کنایه‌ای به خوشحالی بعد از گل بازیکنان اردن دارد، این طرح مفهوم آن را دارد که ما برای شما منسف درست خواهیم کرد!

1991112

اکرم عفیف پس از درخشش در فینال جام ملت‌ها علاوه بر قهرمانی عنوان آقای گلی و برترین بازیکن جام را به دست آورد و آیمن حسین، گلزن حاشیه‌ساز عراقی‌ها که در دیدار مقابل اردن از زمین مسابقه اخراج شد بالاتر از گلزنان اردنی در جدول گلزنان قرار گرفت و این طرح گرافیکی کنایه‌ای به همین موضوع است که ستاره‌های قطر و عراق در شرایط بهتری نسبت به بازیکنان اردن قرار گرفتند.

تیم ملی اردن برای اولین‌بار در جام ملت‌های آسیا به فینال مسابقات رسید و این دستاورد بزرگی برای آنها بود اما خوشحالی خاص آنها همچنان حاشیه‌ساز است و پس از اخراج آیمن حسین ابعاد بیشتری پیدا کرد و همچنان با طرح‌های گرافیکی و خبرهای مختلف این خوشحالی مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها