کد خبر : 2002319 | 26 بهمن 1402 ساعت 12:26 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

صدرنشینی اخباری بین 2 استقلالی (عکس)

چادرملو با پیروزی مقابل استقلال ملاثانی صدرنشینی در لیگ یک را حفظ کرد.

صدرنشینی اخباری بین 2 استقلالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری یک هفته پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولاد خوزستان به دست آوردند، دوباره بازی‌هایشان را در لیگ دسته اول از سر گرفتند و بازهم توانستند یک برد دیگر به دست بیاورند و صدرنشین این رقابت‌ها بمانند.

اخباری که ازجمله مربیان آینده‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رود، پس از قهرمانی نیم‌فصل همراه تیمش، با انگیزه زیادی دور برگشت لیگ یک را آغاز کرده و دیروز هم به بردهای پیاپی تیمش ادامه داد و استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا 44 امتیازی شوند و صدر جدول را بالاتر از خیبر خرم‌آباد و نفت مسجدسلیمان حفظ کند.

چادرملو در شرایطی دیروز به برتری یک بر صفر رسید که قبل از شروع مسابقه سعید اخباری در بین سیاوش اکبرپور، سرمربی حریف و فراز فاطمی، مدیر تیمش قرار گرفت و پس از خوش و بش گرمی که با یکدیگر داشتند، عکس یادگاری هم انداختند.

شاگردان سعید اخباری در 12 مسابقه رسمی اخیرشان آمار خیره کننده‌ای داشتند و  توانستند در این مدت 11 پیروزی و فقط یک تساوی مقابل مس کرمان به دست بیاورند و امیدوار هستند همین روند را تا صعود به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ یک ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها