کد خبر : 2002329 | 26 بهمن 1402 ساعت 13:03 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

پیکان دست‌بردار شکایت از باقری نیست!

باشگاه پیکان نسبت به جدایی بازیکن نیم‌فصل اول خود شکایت کرده است.

پیکان دست‌بردار شکایت از باقری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منصور باقری پس از دو سال و نیم حضور در پیکان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی با فعال کردن بند فسخ 3 میلیارد تومانی از جمع خودروسازان جدا شد و به نساجی پیوست، اما پیکانی‌ها همچنان پیگیر شکایت از او هستند.

با وجود اینکه منصور باقری بند فسخ 3 میلیارد تومانی با پیکان داشت، این باشگاه شماره حساب را برای پرداخت مبلغ به این بازیکن اعلام نکرد تا او با ارائه مستندات لازم به سازمان لیگ نسبت به فسخ قرارداد یک طرفه اقدام کند.

اما باشگاه پیکان با وجود اینکه منصور باقری هفته گذشته در جام حذفی به میدان رفت و امروز هم احتمالا برابر تیم سابقش قرار بگیرد، تاکید به ادامه شکایت از او دارد و در اطلاعیه‌ای نوشته است:

«پیگیری‌های حقوقی باشگاه پیکان در خصوص فسخ قرارداد غیرقانونی منصور باقری و پیوستن این بازیکن به باشگاه نساجی مازندران ادامه دارد و این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

باشگاه پیکان بر اساس مفاد قرارداد با باقری، موضوع فسخ غیرقانونی توسط بازیکن را مطرح کرده و در حال حاضر، هم باشگاه نساجی و هم منصور باقری باید پاسخگوی فسخ قرارداد غیرقانونی با پیکان باشند.
گفتنی است؛ باقری در جام حذفی برای نساجی به میدان رفت و این موضوع نیز به عنوان یکی دیگر از موارد شکایت باشگاه پیکان در پرونده قرار گرفته است.»

دیدگاه‌ها