کد خبر : 2002359 | 26 بهمن 1402 ساعت 17:06 | 8.1K بازدید | 13 دیدگاه

تعویض‌های طلایی عنایتی کلید حل مشکلات

پیکان ۱ - نساجی ۱، تقسیم عادلانه امتیازات

در دیدار حساس پایین جدول دو تیم پیکان و نساجی امتیازات را تقسیم کردند.

پیکان ۱ - نساجی ۱، تقسیم عادلانه امتیازات

به گزارش "ورزش سه" در یک دیدار پر برخورد و نزدیک، پیکان و نساجی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نیمه اول این دیدار با عملکرد بهتر تیم مهمان یعنی نساجی آغاز شد و آنها گل اول بازی را روی ارسال زامهران و ضربه سر آزادی به ثمر رساندند. با آغاز نیمه دوم و تعویض‌های طلایی عنایتی، پیکان روند بازی را در اختیار گرفت. بالاخره نفوذ‌های بازیکنان این تیم مدافعین شمالی را به اشتباه انداخت تا با سرنگون شدن قربانی درون محوطه، داور نقطه پنالتی را نشان دهد و حامد پاکدل با یک ضربه دقیق، بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و داور سوت بازی را با اعلام نتیجه تساوی به صدا درآورد.

در هفته هفدهم نساجی میزبان مس رفسنجان و پیکان نیز مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.


پنجشنبه ۲۶ بهمن، پیکان - نساجی مازندران
ورزشگاه: پاس قوامین 
داور: سعاد وفاپیشه، کمک داوران: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو، داور چهارم: سعید رحیمی مقدم، ناظر داوری: حاتم بک‌پور


پیکانترکیب پیکان:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی (۴۶ علی اکبر رنجبر)، سید محمد ستاری، محمدحسین فلاح، معین عباسیان (۸۵ امیر طاهر)، علی اصغر صادقی نسب (۷۵ محمد آژیر)، غلامرضا ثابت ایمانی، مجتبی حق دوست (۴۶ علی قربانی)، سامان نریمان جهان و حامد پاکدل (۸۵ ابراهیم صالحی)
سرمربی: رضا عنایتی


نساجیترکیب نساجی مازندران:
علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید بیگی، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، حسین زامهران (۸۱ صابر حردانی)، محمدرضا عباسی (۶۵ نونو دلگادو)، مهدی رضایی (۶۵ محمد عباس‌زاده) و محمدرضا آزادی
سرمربی: لوکاس آلکاراس


اخطار:

سعید آقایی (64) ، علی اکبر رنجبر (69) ، سعید غلامعلی بیگی (82) ، محمد احسان حسینی (87) ، نونو دلگادو (90+1)


شرح گل:

پیکان صفر - نساجی ۱ (محمدرضا آزادی دقیقه ۳۰):
ارسال بلند پای چپ زامهران به درون محوطه پیکان، نزدیکی‌های خط شش قدم به آزادی رسید و او با یک ضربه سر دقیق، دروازه پیکان را باز کرد.

پیکان ۱ - نساجی ۱ (حامد پاکدل دقیقه ۵۷):
در دقیقه ۵۵ ارسال بلند علی اکبر رنجبر بازیکن تعویضی پیکان برای دیگر بازیکن تعویضی این تیم نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرود آمد اما غلامعلی بیگی مدافع نساجی پیش از رسیدن قربانی به توپ، او را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. حامد پاکدل پشت توپ رفت و توپ را به گوشه بالای سمت چپ دروازه نساجی فرستاد و دروازه این تیم را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.


بهترین بازیکن: 

محمدرضا آزادی روز خوبی را سپری کرد و بارها مدافعین پیکان را به دردسر انداخت. آزادی تک گل نساجی را هم به ثمر رساند تا نقش اصلی را در گرفتن یک امتیاز این بازی برای نساجی را بازی کند.


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۳۸: جهانبخش با پاس در عرض نریمان جهان را صاحب توپ کرد. سامان به موازات خط محوطه جریمه حرکت کرد و با یک ضربه روی پای چپ دروازه نساجی را هدف گرفت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۷: نفوذ پا به توپ رنجبر بازیکن تعویضی پیکان از جناح راست محوطه نساجی و ارسال این بازیکن را رضایی دفع کرد. در برگشت توپ دوباره به رنجبر رسید و او باز هم با ارسال بلند اینبار قربانی را درون محوطه پیدا کرد اما ضربه سر او روی سقف دروازه فرود آمد.
دقیقه ۶۷: ارسال مواج زامهران حد فاصل نقطه پنالتی و خط محوطه شش قدم به دلگادو رسید و او با یک ضربه آکروباتیک توپ را به سمت دروازه ناصری شلیک کرد اما دروازه‌بان پیکان توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه داور مسابقه دستش را به نشانه آفساید بالا برد.
دقیقه ۷۹: علی قربانی از پشت محوطه نساجی و با پای راست دروازه را هدف گرفت اما رضایی با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.


بولت پرسپولیسحواشی:

* در تیم نساجی اسماعیل بابایی و مرصاد سیفی به‌دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند و محمود قائدرحمتی نیز محروم است.

* رضا عنایتی به دلیل محرومیت نه از کنار خط بلکه روی سکوها به هدایت پیکان می‌پردازد.

* این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

* تصاویر تلویزیونی مرکز تبرستان در بازه حدود ۱۱ دقیقه‌ای در ابتدایی بازی، قطع شد.

* در دقیقه ۱۲ کمک داور بازی با اشاره به مترجم سرمربی نساجی درخواست کارت زرد از داور را داشت و وفاپیشه تصمیم کمک خود را تایید و به او کارت زرد را نشان داد.

* بعد از مصدومیت عباسی در وقت‌های تلف شده نیمه اول و مداوای او در کنار محوطه نیمکت نساجی، آلکاراس با اشاره به ساعت خود از عباسی خواست تا سریعتر به بازی برگردد.

* بعد از برخورد دست رنجبر با صورت نونو دلگادو در دقیقه ۷۰ لحظاتی تنش بین نیمکت دو تیم و کنار خط بالا گرفت اما با پادرمیانی داور و کمک‌های او موضوع فیصله پیدا کرد.

* در دقیقه ۷۶ و بعد از خروج توپ از زمین و کنار نیمکت پیکان، رجب زاده مربی این تیم توپ را برداشت و وقتی دلگادو قصد گرفتن آن را داشت، توپ را از بالای سر او به پشت او انداخت. بازیکن اسپانیایی نساجی هم با دست مربی پیکان را به کنار زد و این موضوع باعث درگیری بین بازیکنان و نیمکت دو تیم شد اما داور با ورود به ماجرا و نشان دادن کارت زرد به رجب‌زاده، دستور به ادامه بازی داد.

* با وجود عدم حضور تماشاگران تعدادی از هواداران نساجی از بیرون ورزشگاه به تماشای بازی پرداختند.

* تعدادی از مسئولان باشگاه نساجی از روی سکوها به تصمیمات داور به شدت اعتراض می‌کنند.

* با وجود نبود نور کافی نورافکن‌های ورزشگاه هنوز روشن نشده است.

1991187

دیدگاه‌ها