کد خبر : 2002481 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:28 | 24.4K بازدید | 8 دیدگاه

ملوان بُرد و به فصل گذشته رسید؛

رکورد منحصربه‌فرد لیگ با پیراهن آبی

ملوان در این فصل رکورد جالبی دارد، آنها در هفته شانزدهم به اندازه تمام بازی‌های فصل گذشته امتیاز گرفتند.

رکورد منحصربه‌فرد لیگ با پیراهن آبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان با گل دیرهنگام رضا جعفری مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید و موفق شد بالاتر از این تیم در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد و در یک قدمی تیم تراکتور 28 امتیازی باشد.

ملوان در حالی با انجام 16 بازی توانسته 27 امتیاز بگیرد که این تیم فصل گذشته با همین تعداد امتیاز فصل را به پایان رسانده بود، اما حالا در شروع نیم فصل دوم موفق شده به این رکورد جالب برسد.

1991372

قوی سپید که با قرعه دشوار در ابتدای نیم فصل مواجه است و باید با استقلال، گل‌گهر و فولاد دیدار کند، حالا فرصت این را دارد که تا پایان فصل امتیازات خود را افزایش دهد.

نکته جالب اینکه ملوان تاکنون هرگز رتبه بهتر از هفتم را در پایان فصل ندیده اما حالا بالاتر از تیم‌های مدعی نظیر مس رفسنجان، گل‌گهر و فولاد این جایگاه را تصاحب کرده که البته حفظ آن دشوار خواهد بود.

ملوان هفته آینده در ورزشگاه سن سیروس به مصاف استقلال خواهد رفت و تیم مهدی تارتار احتمالا در این بازی سرلک و عمری را هم در اختیار خواهد داشت.

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هنوز هیچ تیمی نتوانسته به تعداد امتیازات فصل گذشته خود برسد و از این نظر ملوان رکوردی منحصربه‌فرد در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها