کد خبر : 2002493 | 27 بهمن 1402 ساعت 04:45 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

دست‌های کشیده اخباری کابوس کولیبالی! (عکس)

محمدرضا اخباری در کسب سه امتیاز گل‌گهر نقش ویژه‌ای داشت.

دست‌های کشیده اخباری کابوس کولیبالی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در حالی مقابل گل‌گهر شکست خورد که در 20 دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه گل‌گهر ایجاد کردند و با ارسال‌های متاولی و حضور مدافعان و بازیکنان بلندقامت سعی در به تساوی کشیدن مسابقه داشتند که محمدرضا اخباری با واکنش‌ها و خروج‌های موفقی که داشت مانع گلزنی فولادی‌ها شد.

محمدرضا اخباری در نیمه نخست واکنش چندانی نشان نداد اما در در 20 دقیقه پایانی روز سختی را پشت‌سر گذاشت و با اعتمادبه‌نفس خاص خروج‌های موفقی انجام داد و ارسال‌های پیاپی بازیکنان فولاد راه به جایی نبرد.

حضور کولیبالی در خط حمله فولاد در دقایق پایانی دوئل جذابی را بین این دو مهره دفاعی ایجاد کرده بود، کولیبالی بک بار با ضربه سر و یک بار هم با شوت محکم از نزدیک نقطه پنالتی دروازه اخباری را تهدید کرد که واکنش محمدرضا اخباری روی شوت کولیبالی نجات‌بخش بود و توپ را به کرنر فرستاد.

با توجه به قامت کشیده و دست‌های بلند اخباری او در اکثر ارسال های بازیکنان فولاد از دروازه خارج شد و توپ را در اختیار گرفت، البته در یک صحنه او در خروج با تعلل گام برداشت و همین موضوع باعث شد تا توپ با فاصله کم از بالای دروازه خالی او به بیرون برود.

محمدرضا اخباری در این مسابقه هشتمین کلین‌شیت فصل خود را انجام داد و در کنار سیدحسین حسینی کاپیتان تیم استقلال قرار گرفت.

دیدگاه‌ها