کد خبر : 2002531 | 27 بهمن 1402 ساعت 09:15 | 39.9K بازدید | 50 دیدگاه

می‌خواهم به فوتبال عادلانه باور داشته باشم؛

دفاع مورایس از تکل اخراج‌ساز دانشگر

مورایس در کنفرانس خبری پس از مصاف با الهلال چندین مرتبه تاکید کرد که تکل دانشگر شدت لازم برای اخراج را نداشته است.

دفاع مورایس از تکل اخراج‌ساز دانشگر

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف سپاهان و الهلال با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد و هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند، ولی در دقیقه 76 با تصمیم بحث برانگیز احمد العلی که بار دیگر برای قضاوت یک مسابقه که یک سمت آن تیم ایرانی بود انتخاب شد، سپاهان ده‌نفره شد.

این داور که انتخابش برای دیدار ایران و قطر حسابی جنجال‌ساز شد، با تصمیم عجیب کمیته داوران کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قاضی مصاف سپاهان و الهلال شد و در دقیقه 76 با تصمیمی سخت‌گیرانه دانشگر را به دلیل تکل خشن از زمین مسابقه اخراج کرد.

1991368

مورایس در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل الهلال با نیش و کنایه درباره این تصمیم احمد العلی صحبت کرد و دو مرتبه تاکید کرد اگرچه اخراج مدافع تیمش طبق قوانین درست بوده، اما توضیح داد که دانشگر در صحنه خطا تمام تلاشش را به کار گرفته تا پای خود را بکشد. 

او این حرف‌هایش را با این جملات مطرح کرد: «من نمی‌خواهم در مورد عملکرد داوری صحبت کنم. درست است که دانشگر تکل زد، ولی در لحظه آخری که تکل زد پای خود را جمع کرد. کاملا واضح بود که می‌خواست پایش را بگیرد یا جمع کند. درست است پایش بالا بود و کارت قرمز درست بود، ولی بازیکن هم مصدوم نشد و فقط می‌خواست فیلم بازی کند که چقدر مصدوم شده.»

سرمربی سپاهان که در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفته بود تکل دانشگر بهانه‌ای بود که داور به دنبال آن بود، در جمله پایانی‌اش پا را فراتر گذاشت و گفت: «روراست که باشم نمی‌خواهم در مورد قدرت‌ها صحبت کنم، چون باور دارم که هنوز فوتبال عادلانه است.»

دیدگاه‌ها