کد خبر : 2002601 | 27 بهمن 1402 ساعت 15:40 | 25K بازدید | 11 دیدگاه

مانچینی: دوست دارم به سمپدوریا برگردم!

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان، با آرزوی موفقیت برای آندره آ پیرلو تایید کرد که علاقه دارد یک روز دوباره به باشگاه سمپدوریا برگردد.

مانچینی: دوست دارم به سمپدوریا برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی سابق ایتالیا، احساس می‌کند که سمپدوریا با هدایت آندره آ پیرلو می‌تواند به مرحله پلی‌آف سری B راه پیدا کند.

سمپدوریا در رده پانزدهم جدول سری B قرار دارد. با 14 بازی مانده تا پایان فصل، این تیم تنها 6 امتیاز با حضور در مرحله پلی آف فاصله دارد. به همین دلیل مانچینی معتقد است که این تیم شانس زیادی با پیرلو دارد.

پیرلو، اسطوره ایتالیا، تابستان گذشته مربیگری سمپدوریا را پذیرفت اما تاکنون در کنار 8 پیروزی، 5 تساوی و 11 شکست به دست آورده است.

مانچینی درمورد فعالیت پیرلو در سری B به توتواسپورت گفت: "او تمام تلاشش را می‌کند اما اصلا کار آسانی ندارد. معتقدم سمپدوریا از ابتدای فصل پیشرفت کرده، آنها در مسیر درستی قرار دارند. متأسفانه اتفاقات زیادی وجود داشته که نتایج آنها را تحت تأثیر قرار داده است. فکر می‌کنم آنها هنوز هم می‌توانند برای حضور در پلی آف بجنگند و باید تا آخر ایمان داشته باشند. هر چیزی ممکن است در سری B اتفاق بیفتد. سطح فنی تیم‌ها بالاست اما باید روی صعود به پلی آف تمرکز کنند."

1991548

مانچینی و جانلوکا ویالی در سال 1991 سمپدوریا را به اولین و تنها عنوان قهرمانی تاریخ این باشگاه در سری A رساندند و آندره آ، پسر مانچینی، در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه فعالیت می‎‌کند.

سرمربی سابق ایتالیا گفت: "آندره آ جوان است، اما فوتبال را خوب می‌شناسد و بازیکنان را هم می‌شناسد. او در جنوا به دنیا آمد و در سمپدوریا بزرگ شد. این یک فرصت فوق‌العاده برای اوست و فکر می‌کنم می‌تواند برای باشگاه مفید باشد. او هم مثل من طرفدار این باشگاه است. سمپدوریا زندگی ماست."

او درمورد اینکه آیا پسرش تا به حال از او مشورت گرفته یا نه، پاسخ داد: "این اتفاق می‌افتد اما او باید به‌طور مستقل تصمیم بگیرد. او با اینکه جوان است اما کیفیت بالایی دارد."

مانچینی درمورد احتمال بازگشت به این باشگاه همچنین گفت: "سمپدوریا زندگی من است و فعلا خبری نیست. در حال حاضر زود است اما من دوست دارم یک روز به این باشگاه برگردم."

دیدگاه‌ها