کد خبر : 2002650 | 27 بهمن 1402 ساعت 19:40 | 14.4K بازدید | 10 دیدگاه

تاس ساکت در مس ننشست؛

تیموری: صبور باشید و به آقا محرم زمان بدهید

میثم تیموری امیدوار است مس رفسنجان در نیم فصل دوم با هدایت محرم نویدکیا بتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

تیموری: صبور باشید و به آقا محرم زمان بدهید

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان روز گذشته در اولین دیدار خود با هدایت محرم نویدکیا به مصاف هوادار رفت و به تساوی ۰-۰ رسید تا در رتبه دهم جدول قرار بگیرد. میثم تیموری، مدافع نارنجی‌پوشان، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص شرایط مس و تغییرات کادرفنی این تیم صحبت کرد.

تیموری درباره تساوی برابر هوادار اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم بازی دست ما بود. ما تغییر و تحولات زیادی داشتیم و آقای نویدکیا هم ۷-۸ روز است که به تیم ما اضافه شده‌اند. در این مدت تا حدودی توانستیم چیزهایی را که ایشان می‌خواستند، اجرا کنیم. در بازی دیروز هم خلق موقعیت زیادی داشتیم اما متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. به هر حال شروع نیم فصل دوم بود و با توجه به اینکه تغییر سیستم دادیم، به زمان نیاز داریم که بتوانیم خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

او سپس درباره جدایی ساکت الهامی از مس در نیم فصل گفت: واقعا جا دارد از همين‌جا از آقای الهامی که یکی از فنی‌ترین مربیان ایران است، تشکر کنم. من در تراکتور هم شاگرد ایشان بودم اما متاسفانه تاس ایشان در مس ننشست و شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. ما هفته اول را با مساوی شروع کردیم و بعد به شمس آذر باختیم اما خودمان را جمع و جور کردیم تا چند برد متوالی کسب کنیم. آقای الهامی در ۶ ماه واقعا زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از ایشان تشکر کنیم. رزومه ایشان مشخص است و نیازی به تعریف من ندارند. انشاالله هر جا که هستند، موفق باشند و برایشان آرزوی سربلندی دارم.

1976423

مدافع مس در خصوص انتخاب محرم نویدکیا در مس رفسنجان عنوان کرد: آقای نویدکیا یک فوتبالیست بزرگ و یک انسان باشخصیت هستند.‌ من پیش از این با ایشان کار نکرده بودم اما در این مدت کوتاه از نزدیک دیدم که چقدر دوست داشتنی و باشخصیت هستند. انشاالله که هم ما بتوانیم به ایشان کمک کنیم و هم ایشان بتوانند به ما کمک‌ کنند تا به شرایط ایده‌آل برسیم و به روزهای خوب مس رفسنجان برگردیم.

او درباره برنامه‌های مس در تعطیلات نیم فصل گفت: ما تعطیلات نیم فصل را کلا از دست دادیم. با تغییراتی که رخ داد، ما تمرینات زیادی نداشتیم، بدنسازی نکردیم و بازی دوستانه هم نداشتیم. بعد از حضور آقای نویدکیا نتوانستیم بیشتر از دو بازی دوستانه انجام بدهیم اما در تلاش هستیم که روز به روز بهتر شویم و از نظر تاکتیکی و فنی به شرایط مدنظر کادرفنی برسیم.

تیموری در خصوص مشکلات مالی مس رفسنجان که در نیم فصل اول این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود، توضیح داد: مشکلات مالی در همه تیم‌های ایرانی هست اما این مسائل امسال واقعا مس را اذیت می‌کند. من از مسئولان شرکت مس تقاضا دارم که یک نگاهی به این تیم داشته باشند و به مدیرعامل تیم ما کمک کنند. بازیکنانی که ما داریم، واقعا باحجب و حیا هستند و دیدید که مصاحبه‌ای هم نکرده‌اند و با تمام وجود کار می‌کنند اما درخواست ما از مجموعه مس این است که نگاه‌شان بیشتر به مس رفسنجان باشد، چون تمام دلخوشی مردم رفسنجان، همین تیم است و ما هم با تمام وجود برای همین مردم تلاش می‌کنیم. امیدوارم مجموعه مس مثل سال‌های گذشته به این تیم نگاه کند، چون در حال حاضر ما خودمان را تنها می‌بینیم. شما هر چقدر هم از نظر فنی و تاکتیکی کار را پیش ببرید، اگر یک جای کار بلنگد، تیم آسیب می‌بیند. ما واقعا با جان و دل برای تیم کار می‌کنیم و امیدواریم کمک شود.

1911006

او که در نیم فصل اخباری پیرامون جدایی‌اش از مس شنیده می‌شد، در این باره گفت: پیشنهاد برای همه فوتبالیست‌ها می‌آید اما من با مس قرارداد داشتم و همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشتم. اصلا حرفه‌ای نبود که خودم تصمیم بگیرم و تصمیم را در اختیار باشگاه گذاشتم و باشگاه مخالفت کرد.

بازیکن مس در خصوص هدف این تیم در نیم فصل دوم گفت: همانطور که گفتم ما تعطیلات را از دست دادیم اما هم ما بازیکنان و هم کادرفنی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنیم که به شرایط آرمانی برگردیم. من شخصا به کسب سهمیه فکر می‌کنم و می‌دانم برای رسیدن به این هدف باید شب و روز تلاش کنیم تا مس را به شرایط ایده‌آل برگردانیم. مس بازیکنان باکیفیتی دارد و مطمئن باشید مربیان بزرگی مثل آقای الهامی و آقای نویدکیا هم کیفیت این بازیکنان را دیده‌اند که به مس آمدند و قطعا انتظارات بالایی هم از تیم دارند. اگر مشکلات تیم ما حل شود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. ما بازیکنان بزرگی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین رتبه را داشته باشیم.

او در پایان خطاب به هواداران مس گفت: از هواداران مس رفسنجان می‌خواهم که کمی صبور باشند و به ما کمک کنند تا زودتر به شرایط آرمانی برگردیم.

دیدگاه‌ها