کد خبر : 2002669 | 27 بهمن 1402 ساعت 20:49 | 7.2K بازدید | 20 دیدگاه

تهی‌دست: راه استقلال را بسته بودیم

مدافع تیم صنعت نفت می‌گوید با حضور سهراب بختیاری‌زاده نظم خوبی وارد این تیم شده است.

تهی‌دست: راه استقلال را بسته بودیم

به گزارش ورزش سه، میثم تهی‌دست پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت برابر استقلال اظهار داشت: جا دارد یادی کنم از آقای ویسی و از ایشان بابت اتفاقات نیم فصل اول تشکر کنم. برای ایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

او با اشاره به شرایط صنعت نفت ادامه داد: نمی‌خواهم نبش قبر کنم اما همه در جریان اتفاقاتی که در این دو ماه به ما گذشته، هستند. رفت و آمدهای زیادی بوده و مربیان زیادی آمدند. خیلی روزهای سختی داشتیم اما خدا را شکر بعد از آمدن آقای بختیاری‌زاده نظم خوبی وارد تیم‌مان شد و شرایط را هم در زمین دیدید.

تهی‌دست در خصوص عملکرد صنعت نفت در دیدار با استقلال گفت: انصافا فوتبال خوبی بازی کردیم و همه راه‌ها و روزنه‌های استقلال را بسته بودیم. می‌دانستیم که استقلال می‌خواهد از ضربات ایستگاهی و کرنر به ما ضربه بزند و همه را بسته بودیم اما در دقیقه اول نیمه دوم غافلگیر شدیم‌‌. در مجموع فوتبال خوبی بازی کردیم و به آینده امیدواریم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند، عنوان کرد: شهر آبادان همیشه تا آخرین لحظه جنگیده است، چه زمان جنگ و چه الان از نطر اقتصادی و امکاناتی. این در خون فوتبال آبادان هم هست. مطمئن باشید با تمام وجود برای حفظ سهمیه آبادان که می‌دانم تنها دلخوشی مردم این شهر است، تلاش می‌کنیم. انشاالله بتوانیم هر طور که هست، بهترین نتایج را برایشان در نیم فصل دوم بگیریم.

دیدگاه‌ها