کد خبر : 2002675 | 28 بهمن 1402 ساعت 02:45 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

ایکاردی و گالاتاسرای مثل نخ و سوزن (عکس)

رسانه باشگاه گالاتاسرای در اقدامی جالب برای نشان دادن گل‌های ایکاردی، از تصویر نخ و سوزن استفاده کرد.

ایکاردی و گالاتاسرای مثل نخ و سوزن (عکس)

به گزارش ورزش سه، در یکی از مهمترین دیدارهای مرحله پلی آف لیگ اروپا، باشگاه گالاتاسرای ترکیه در خانه میزبان اسپارتا پراگ بود که این دیدار حساس و مهم در پایان با نتیجه بر 2 خاتمه پیدا کرد که دریس مرتنز، کریم دمیربای و مائورو ایکاردی سه گل نماینده فوتبال ترکیه را به ثمر رساندند.

ایکاردی که در استانبول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در مدت اخیر حتی نحوه خوشحالی گل بخشی از کتاب درسی دانش آموزان ترکیه‌ای شده، حالا سوژه ادمین باشگاه گالاتاسرای در x (توئیتر سابق) شد. ادمین این باشگاه برای انتشار گل‌ ایکاردی با انتشار تصویر نخ و سوزن نوشت: به دلیل قانون کپی رایت مجبور هستیم با این تصویر به گل ایکاردی اشاره کنیم!

1991663

این اقدام جالب مورد توجه مردم قرار گرفت و این اتفاق یکی از خلاقیت قابل توجه رسانه این باشگاه بود. گل ایکاردی که در دقیقه 90+3 به ثمر رسید، حال خیال اهالی استانبول را در بازی رفت راحت کرده و تمام توجهات معطوف به بازی در ورزشگاه اسپارتا خواهد بود.

مهاجم آرژانتینی این تیم در مجموع 33 بازی از این فصل، 19 بار گلزنی کرده و  در فوتبال جهان تنها لائوتارو مارتینز به عنوان یک آرژانتینی بیشتر از او گلزنی کرده تا هنوز ایکاردی کیفیت بالای خودش را ثابت کند.

دیدگاه‌ها