کد خبر : 2002744 | 28 بهمن 1402 ساعت 10:32 | 50.5K بازدید | 126 دیدگاه

نشست‌های قبل و بعد از بازی پوشش داده نشد

اقدام عجیب رسانه استقلال: سانسور نوازی و نکونام!

رسانه رسمی باشگاه استقلال به طرز عجیبی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی با صنعت نفت را پوشش نداد.

اقدام عجیب رسانه استقلال: سانسور نوازی و نکونام!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی برابر صنعت نفت و حفظ صدرنشینی، اما حواشی بی‌پایان و تنش‌های میان مدیریت و سرمربی قصد پایان ندارد و هواداران استقلال بیش از آنکه بابت کسب سه امتیاز دیگر به شادی بپردازند، تمرکز آنها روی مسائل خارج از زمین فوتبال است.

طی روزهای گذشته، ارکان مدیریتی باشگاه استقلال و اعضای کادرفنی، بارها و بارها در مصاحبه‌های پرتنش و حاشیه‌ای، علیه یکدیگر موضع گرفته و اختلاف نظر میان آنها بالا گرفته است. پس از داستان مربوط به جذب اورونوف و صحبت‌های هژبری و نوازی، این تنش‌ها وارد فاز جدیدی شد.

مربی استقلال در مصاحبه‌ای که علیه معاون ارتباطات باشگاه انجام داد، مدعی شد که او حق صحبت درباره نکونام و کادرفنی را ندارد. پس از صحبت‌های تند نوازی، او در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت حاضر شد ولی نکته عجیب این است که رسانه رسمی استقلال در شبکه‌های اجتماعی، هرگز گفته‌های دستیار نکونام را پوشش ندادند.

1966058

این اتفاق برای سرمربی آبی‌ها نیز تکرار شد. نکونام روز گذشته و در کنفرانس پس از بازی، به شدت علیه معاون ارتباطات باشگاه و مدیرعامل موضع گرفت و برای چندمین بار در این فصل، آنها را از دم تیغ گذراند! نکته جالب اینکه صحبت‌های تند نکونام نیز به مانند نوازی، در رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال پوشش داده نشد.

البته یک روز قبل از برگزاری دیدار استقلال و صنعت نفت خبر رسید که مدیریت باشگاه تصمیم گرفته تا به سعید اکبری، مدیررسانه‌ای آبی‌ها اجازه شرکت در نشست قبل از بازی و حضور در استادیوم را ندهد و مشخص نیست در مقطع فعلی، بخش رسانه‌ای باشگاه در اختیار چه کسی است.

به هر شکل، اختلافات عجیب و بی پایان میان خطیر و نکونام در سایه موفقیت استقلال و صدرنشینی این تیم پنهان شده و مشخص نیست طرفین چه زمانی قصد دارند تا به این حواشی پایان دهند.

دیدگاه‌ها