کد خبر : 2002762 | 28 بهمن 1402 ساعت 11:48 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

جلسه اضطراری ژاوی با ستاره‌ها: فرار از بحران

ژاوی هفته گذشته جلسه مهمی را در حضور بازیکنان تیمش برای مقابله با بحران به وجود آمده در این تیم برگزار کرده است.

جلسه اضطراری ژاوی با ستاره‌ها: فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری امیدوار بودند که شوکه وارد شده به بازیکنان بارسلونا پس از اعلام خبر جدایی ژاوی در پایان فصل تاثیر مثبتی روی عملکردشان داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد. 

این تیم هفته گذشته در دیداری که نسبتا آسان به نظر می‌رسید روبروی گرانادا که در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است به میدان رفت اما نتوانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد و با تساوی 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

این موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران و همچنین کادر مدیریتی و فنی این تیم ایجاد کرد و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که آنها روز دوشنبه هفته گذشته جلسه‎‌ای مهم و اضطراری را با حضور تمامی بازیکنان برگزار کردند. 

1989185

ژاوی در این جلسه که برای صحبت درباره بحران به وجود آمده و مقابله با آن در این تیم تشکیل شده بود با بازیکنانش صحبت کرد و از آنها خواست که تک به تک نظرشان را درباره این وضعیت و دلایل آن مطرح کنند تا به جمع‌بندی نهایی برسند. 

سرمربی بارسا امیدوار است که با شنیدن نظرات بازیکنانش بتواند شرایط را تا حدی تغییر دهد و بهبود ببخشد و باید دید که نتیجه این اقدام در بازی امشب این تیم برابر سلتاویگو چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها