کد خبر : 2002775 | 28 بهمن 1402 ساعت 12:36 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک قدم تا فینال انتقامی

حریف شهرداری در نیمه‌نهایی بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا، به مصاف برنده دیدار دو تیم الشرطه عراق و الاتحاد سوریه می‌رود.

حریف شهرداری در نیمه‌نهایی بسکتبال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان بازی‌های مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم‌های شهرداری گرگان از ایران و الریاضی از لبنان، به عنوان صدرنشینان گروه‌های A و B راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند و اکنون باید منتظر مشخص شدن حریفان خود در این مرحله باشند.

شهرداری گرگان و الریاضی تنها تیم‌های بدون باخت دور گروهی این مسابقات هستند و بر همین اساس با صدرنشینی در گروه خود مستقیما به نیمه‌نهایی رسیدند. اکنون حریفان این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی با برگزاری دو دیدار زیر مشخص خواهد شد.

حریف شهرداری گرگان:
روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، تیم‌های الشرطه عراق (تیم دوم گروه B) و الاتحاد اهلی سوریه (تیم سوم گروه A) به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این دیدار، روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف شهرداری گرگان (صدرنشین گروه A) خواهد رفت.

الریاضی - شهرداری گرگان (فصل اول سوپر لیگ غرب آسیا)

حریف الریاضی:
روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، تیم‌های ساجس لبنان (تیم دوم گروه A) و الوحدا اس‌سی سوریه (تیم سوم گروه B) به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این دیدار، روز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف الریاضی لبنان (صدرنشین گروه B) خواهد رفت.

در صورتی که تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با پیروزی مقابل حریفان خود راهی فینال این مسابقات شوند، برای دومین دوره متوالی خواهد بود که این دو تیم در فینال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف هم می‌روند. سال گذشته در فصل اول این مسابقات، بازی فینال را الریاضی لبنان از شهرداری گرگان برد و قهرمان این مسابقات شد.

دیدگاه‌ها