کد خبر : 2002796 | 28 بهمن 1402 ساعت 13:52 | 68.5K بازدید | 47 دیدگاه

همان ژستی که پرز انتظارش را داشت

امباپه خبر بزرگ را به فلورنتینو پرز داد

مارکا امروز نوشت که کیلیان امباپه شخصا با فلورنتینو پرز تماس گرفته و به وی اطلاع داده که پاریس را ترک خواهد کرد و فقط به رئال فکر می‌کند.

امباپه خبر بزرگ را به فلورنتینو پرز داد

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده امباپه روز به روز مشخص‌تر می‌شود و مقصد بعدی او با اطمینان، رئال مادرید خواهد بود، هرچند هنوز جزئیات مهمی باقی مانده که دو طرف برای آنها مشغول مذاکره هستند. این را باید در کنار مذاکرات امباپه با پی‌اس‌جی برای جدایی مسالمت‌آمیز و بخشیدن پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی او نیز قرار داد. پاریس با جدایی امباپه نزدیک به 200 میلیون یورو ذخیره خواهد کرد.

ارسال نامه به باشگاه پاریسی در ماه ژوئن مبنی بر اینکه بند تمدید قراردادش تا 2025 را فعال نخواهد کرد، اولین قدم امباپه به سمت رئال بود، ولی باشگاه مادریدی انتظار ژست‌های مهمتری از سوی این بازیکن داشت.

1991815

دومین چراغ سبز بزرگ کیلیان به رئال سه‌شنبه شب بود، زمانی که به ناصر الخلیفی اطلاع داد که در پایان فصل پاریس را ترک خواهد کرد. این خبر البته دو روز دیرتر به اطلاع رسانه‌ها رسید.

حرکت مهمتر، اطلاع مستقیم به رئال مادرید بود. طبق ادعای مارکا، کیلیان پس از ملاقات با الخلیفی با فلورنتینو پرز تماس گرفته و به وی گفته است که کارش با پی‌اس‌جی تمام شده و در پایان فصل به رئال خواهد پیوست. همان ژستی که رئیس رئال منتظرش بود تا مذاکرات برای انتقال را تسریع ببخشد. 

مارکا نوشته است که این روزها مذاکره بین خوزه آنخل سانچس (مدیرعامل رئال) و فائزه العماری (مادر امباپه) در جریان است و به زودی انتقال نهایی خواهد شد. خبر این انتقال اما دیرتر و زمانی که از سوی دو طرف مناسب تشخیص داده شود، اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها