کد خبر : 2002803 | 28 بهمن 1402 ساعت 14:29 | 26.1K بازدید | 23 دیدگاه

مهاجم استقلال مغلوب مهار هندبالی گلر نفت!

پیام پارسا واکنش فوق‌العاده‌ای روی ضربه مهرداد محمدی نشان داد.

مهاجم استقلال مغلوب مهار هندبالی گلر نفت!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در بازی با صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و از زمان حضور او در زمین استقلال نیم نگاه جدی به خلق ضدحملات و استفاده از سرعت و تکنیک بالای این بازیکن داشت.

محمدی در دقیقه 84 مسابقه با حرکت فوق‌العاده خود را در موقعیت تک به تک قرار داد، او در حالی که نزدیک به نیمه زمین صاحب توپ شده بود با تغییر مسیر ناگهانی و جلو انداختن توپ با استفاده از سرعت بالایی که دارد با پیام پارسا تک به تک شد و ضربه خوبی هم به توپ زد اما واکنش عجیب و عالی گلر صنعت نفت مانع گلزنی او شد، پارسا در حالی که زاویه را بسته بود، مانند دروازه‌بان‌های هندبال بدن خود را کش آورد و با باز کردن دست‌ها و پاهای خود فضای بیشتری از دروازه را پوشش داد و ضربه محکم محمدی را مهار کرد.

ویدئو: 324879

مهرداد محمدی در این مسابقه فرصت این را داشت تا با حرکت انفجاری تعویض طلایی آبی‌ها باشد و پنجمین گل خود را به ثمر برساند و بالاتر از کوین یامگا در صدر گلزنان استقلال قرار بگیرد که واکنش خوب گلر نفت مانع این اتفاق شد.

پارسا در این مسابقه چندین واکنش خوب دیگر هم داشت و مانع گلزنی بازیکنان استقلال شد، البته او روی صحنه گل استقلال واکنش خوبی نشان نداد و ضربه مهدی‌پور از فاصله دور به گل تبدیل شد.

این گلر جوان پس از جدایی فهد طالب، دروازه‌بان باتجربه عراقی، به عنوان گلر اصلی صنعت در طول فصل به میدان خواهد رفت.

1991831

دیدگاه‌ها