کد خبر : 2002823 | 28 بهمن 1402 ساعت 15:49 | 50.8K بازدید | 40 دیدگاه

توقعاتت زیادی است

بایرن تسلیم نشد: به رئال و هر تیمی می‌خواهی برو!

مدیران بایرن حاضر نیستند درخواست دستمزد 13 میلیون یورویی آلفونسو دیویس برای تمدید قرارداد را قبول کنند و او را تابستان به رئال یا باشگاهی که بهترین پیشنهاد را بدهد، می‌فروشد.

بایرن تسلیم نشد: به رئال و هر تیمی می‌خواهی برو!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد بحران ورزشی‌ای که بایرن پشت سر می‌گذارد باعث تغییر سیاست قهرمان فعلی آلمان شده است. به گزارش کیکر، مدیران بایرن فکر می‌کنند که در سال‌های اخیر در خصوص افزایش دستمزد بازیکنان خود هنگام تمدید قراردادشان بیش از حد سخاوتمند بوده‌اند و تصمیم گرفته‌اند در این زمینه تجدیدنظر کنند. چیزی که مستقیماً روی آلفونسو دیویس و آینده او تأثیر می‌گذارد.

1991854

مدافع کناری کانادایی مورد نظر رئال مادرید، در مجموع 13 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش برای امضای قرارداد جدید خود پس از سال 2025 درخواست کرده و ایجنت او قبلاً خواسته‌های این بازیکن را به باشگاه منتقل کرده است. بایرن ولی نمی‌خواهد تسلیم خواسته‌های دیویس شود و اگر توقعاتش خود را کاهش ندهد، با فروش او در تابستان موافقت خواهد کرد.

این در حالی است که خود این بازیکن پس از کشیدگی از ناحیه رباط زانوی چپ این روزها در حال ریکاوری است. دیویس پنجشنبه انفرادی تمرین کرد و بازی فردا برابر بوخوم را قطعا از دست خواهد داد. با تصمیم جدید سران بایرن، او را باید نزدیک‌تر از قبل به رئال دانست.

دیدگاه‌ها