کد خبر : 2002852 | 28 بهمن 1402 ساعت 17:43 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جذاب حجتی و رشیدی بار دیگر تکرار می‌شود

فکت جالب: دو نیلوفر برای دومین بار متوالی در فینال!

نیلوفر حجتی و نیلوفر رشیدی بعد از فینال فصل گذشته لیگ برتر والیبال زنان، حالا با تیم‌های جدید خود مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

فکت جالب: دو نیلوفر برای دومین بار متوالی در فینال!

به گزارش "ورزش سه"، با برتری امروز مهرسان مقابل سپاهان، این تیم راهی فینال لیگ برتر والیبال زنان شد تا آماده سه نبرد حساس خود در فینال مقابل سایپا شود. سایپا و مهرسان درحالی روزهای اول، چهارم و هفتم اسفند به مصاف هم خواهند رفت که این دو تیم در مرحله نیمه نهایی از سد ذوب آهن و سپاهان گذشتند و راهی فینال رقابت‌ها شدند تا با حذف دو تیم اصفهانی، شاهد یک فینال تمام تهرانی باشیم.

اما نکته قابل توجه در خصوص تقابل این دو تیم به سرمربیان مهرسان و سایپا برمی‌گردد. نیلوفر حجتی (سرمربی سایپا) و نیلوفر رشیدی (سرمربی مهرسان) در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند که همین دو مربی در فینال فصل گذشته نیز مقابل هم قرار گرفتند.

فصل گذشته حجتی سرمربی‌گری سریک را بر عهده داشت و رشیدی هم هدایت پیکان قدرتمند را به عهده گرفته بود و در نهایت هم این شاگردان نیلوفر رشیدی بودند که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. اما بعد از انحلال سریک، حجتی هدایت نارنجی‌پوشان سایپا را به عهده گرفت و رشیدی هم بعد از ایجاد محدودیت در بودجه پیکان، راهی مهرسان شد. حالا باید دید در سه سکانس نهایی این فصل والیبال زنان، کدام مربی موفق به فتح جام قهرمانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها