کد خبر : 2002872 | 28 بهمن 1402 ساعت 19:08 | 16K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: لیورپول هرگز اینطور بازی نکرده بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد خط حمله تیمش در بازی مقابل برنتفورد خوشحال است و معتقد است که هرگز تیمش به این شکل نبود.

کلوپ: لیورپول هرگز اینطور بازی نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با مصدومیت آلیسون بکر و کرتیس جونز به بازی امشب مقابل برنتفورد رسید و امشب هم در جریان بازی دیوگو ژوتا و داروین نونیز مصدوم شدند.

لیورپول در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-1 برنتفورد را شکست داد.

یورگن کلوپ، درباره بازی به تی ان تی اسپورت گفت: "نتیجه و عملکرد خوبی بود اما ما بازیکنانی (داروین نونیز و دیوگو ژوتا) را دست دادیم که وضعیت آن‌ها خیلی عالی به نظر نمی‌رسد."

1991944

عملکرد داروین نونیز؟

کاری که پسرها بعد از 15 تا 20 دقیقه انجام دادند، استثنایی بود. نحوه بازی برنتفورد به نوعی بود که شما را آزار می‌دهد. شما به آمار نگاه کنید آن‌ها 18 خطا داشتند، ما 4 خطا داشتیم، چنین چیزی امکان ندارد. دروازه‌بان حریف باورنکردنی بازی کرد چون ما روی این خطاها ضربات ایستگاهی داشتیم که وارد محوطه جریمه حریف می‌شد. مهاجمان گل زدند، آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. عجیب است که ما هرگز چنین چیزی را در لیورپول نداشتیم. ما واقعا خوشحالیم.

مصدومان؟

نمی‌دانیم وضعیت جونز دقیقا چطور است. همچنین این یک چالش برای دیوگو ژوتا بود و ما همچنین وضعیت داروین را خواهیم دید، مطمئن نیستیم که او مصدومیتی جدی دارد یا نه. او دردی را احساس می‌کرد و سعی کردیم کودی خاکپو را با او تعویض کنیم.

دیدگاه‌ها