کد خبر : 2002892 | 28 بهمن 1402 ساعت 20:53 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

ژوائو گومس کابوس اسپرز شد؛

تاتنهام 1-2 ولورهمپتون: پوستکوگلو اسیر جادوی برزیلی!

تاتنهام در بازی خانگی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون با نتیجه 2-1 شکست خورد.

تاتنهام 1-2 ولورهمپتون: پوستکوگلو اسیر جادوی برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس امشب از ولورهمپتون میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 با درخشش ژوائو گومس شکست خورد. این بازیکن برزیلی با به ثمر رساندن 2 گل ستاره تیمش بود.

ویدئو: 324952

این بازی با حملات تیم میهمان آغاز شده بود که در دقیقه 7 بهترین موقعیت گلزنی ولورهمپتون روی ضربه خطرناک نلسون سمدو توسط گولیلمو ویکاریو دفع شد.

تاتنهام در دقیقه 14 به این حمله خطرناک پاسخ داد اما ضربه محکم پاپه سار با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی با حملات پی در پی دو تیم دنبال می‌شد اما تاثیری در جریان بازی نداشت تا اینکه در دقیقه 42 اولین گل این بازی به سود ولورهمپتون به ثمر رسید.

1991987

روی ارسال ضربه کرنر پابلو سارابیا، ژوائو گومس که خیلی خوب جای گیری کرده بود موفق شد در فضای خالی مدافعان با ضربه سر ویکاریو را غافلگیر کند و توپ را وارد دروازه کند.

ولورهمپتون در دقیقه 1+45 هم موقعیت خوب برای گلزنی داشت تا فاصله را افزایش دهد اما حضور سارابیا در موقعیت آفساید موجب شد این تغییر صورت نگیرد.

نیمه اول این بازی پس از پایان 4 دقیقه وقت اضافه به سود ولوز به پایان رسید اما نیمه دوم با اتفاق جالب برای طرفداران تاتنهام همراه بود.

1991985

یک دقیقه از 45 دقیقه دوم می‌گذشت که تاتنهام به گل تساوی رسید. دژان کولوسفسکی از اشتباه بازیکنان حریف روی یک پرتاب اوت دستی استفاده کرد و توپ را به به داخل محوطه جریمه بود تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و آن را با یک ضربه ساده از کنار پای دروازه‌بان عبور بدهد.

در دقیقه 60 تاتنهام به گل دوم نزدیک بود که مهار دیدنی ژوزه سا این بار کولوسفسکی را ناکام گذاشت و ضربه خطرناک او روی پاس جیمز مدیسون را مهار کرد.

1991986

ولورهمپتون 3 دقیقه پس از همین مهار دیدنی موفق شد به گل دوم برسد. پس از فرار پدرو نتو به سمت محوطه جریمه تاتنهام او موفق شد توپ را کنترل کند و به گومس پاس بدهد تا او با یک ضربه حساب شده دومین گلش را در این بازی به ثمر برساند.

میزبان نزدیک بود گل سوم را هم دریافت کند اما واکنش به موقع امرسون رویال موجب شد تا ضربه خطرناک ریکن بلگارد دفع شود. تاتنهام هم تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما کم شانس بود.

بهترین موقعیت گلزنی تاتنهام در دقیقه 4+90 از دست رفت. بن دیویس روی ارسال زیبای کولسفسکی درحالیکه به یک ضربه ساده در فاصله کم با دروازه نیاز داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند، با ضربه بی دقت آخرین شانس گلزنی تیمش را از دست داد.

1991988

در نهایت تاتنهام در این بازی شکست خورد تا با 47 امتیاز در رده پنجم باقی بماند. ولورهمپتون هم با این برد با 35 امتیاز به رده دهم رسید.

دیدگاه‌ها