کد خبر : 2002905 | 28 بهمن 1402 ساعت 21:31 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

پوستکوگلو پس از باخت: من مربی‌ام، نه جادوگر!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل ولورهمپتون، در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد و در مورد عملکرد شاگردانش، نمایش ضعیف در دفاع و چند مسئله دیگر صحبت کرد.

پوستکوگلو پس از باخت: من مربی‌ام، نه جادوگر!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در ادامه روند سینوسی‌اش، با نتیجه ۲-۱ برابر ولورهمپتون شکست خورد. آنها حالا در پنج بازی اخیرشان دو برد، دو تساوی و یک باخت ثبت کردند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امروز؟
بازی را خوب شروع نکردیم. نیمه اول عالی نبودیم. از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم. نیمه دوم ما آنها را به دفاع بردیم و چند موقعیت خوب خلق کردیم اما کافی نبودند. شما یک ثانیه اشتباه می‌کنید و بقیه بازی تنبیه می‌شوید.

1992013

دادن موقعیت‌های زیاد به حریف؟
فکر نمی‌کنم در این زمینه بد بوده باشیم. شما در مقابل تیم خوبی مانند ولورهمپتون بازی می‌کنید و اگر آنها چند موقعیت به دست بیاورند طبیعی است. ما هنوز در حال ساختن چیزی هستیم. فکر نمی‌کنم عملکرد کلی ما در این فصل بد بوده باشد.

استراحت دو هفته‌ای؟
باید مطمئن شویم که برای بازی بعدی آماده هستیم. ما از این دو هفته آینده استفاده را خواهیم کرد تا مطمئن شویم که آماده هستیم.

نیمه اول‌های ضعیف تیم؟
گاهی اوقات بازی را با ذهنیت اشتباهی آغاز می‌کنیم. برای تسلط به بازی‌هایی مانند این باید نیمه اول را تهاجمی آغاز کنیم و حریف را به دفاع ببریم.

ناتوانی در عوض کردن شرایط؟
متاسفم. من یک جادوگر نیستم، من یک مربی فوتبال هستم. ما در تلاش هستیم تا بهترین تیم ممکن باشیم و امسال پیشرفت کنیم تا چیزی بسازیم. این شرایط ناگهان تغییر نمی‌کند، ما به راه خود ادامه می‌دهیم تا همه چیز درست شود.

دیدگاه‌ها