کد خبر : 2002912 | 28 بهمن 1402 ساعت 21:56 | 12.3K بازدید | 29 دیدگاه

آرتتا درباره بردهای پرگل: این تازه اولشه!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی پرگل مقابل برنلی، در مورد درخشش مارتین اودگارد، گل‌های بوکایو ساکا و وضعیت خوب این روزهای تیمش گفت‌وگو کرد.

آرتتا درباره بردهای پرگل: این تازه اولشه!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز موفق شد برنلی را با نتیجه سنگین ۵-۰ شکست دهد. آنها هفته گذشته نیز وستهم را با ۶ گل بردند تا نشان دهند واکنش بسیار خوبی به روند ضعیف اخیر داشته‌اند. آرتتا پس از بازی درباره شرایط عالی تیمش صحبت کرد.

عملکرد خوب تیم برابر دروازه؟
ما اخیراً در این مورد کارهای زیادی انجام داده‌ایم. بازیکنان خط حمله‌مان در حال حاضر واقعا احساس بهتری دارند و با هم ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. این به ما آرامش بیشتری می‌دهد.

1992021

گلزنی ساکا با پای راست؟
سعی می‌کنیم بازیکنانمان را غیرقابل پیش‌بینی کنیم. مطمئنم که حریفان به‌شدت بازیکنان‌مان را آنالیز می‌کنند. برای پاسخ به آنها باید اینطوری کار کنیم.

مقایسه ساکا با فودن به او انگیزه می‌دهد؟
هیچ ایده‌ای ندارم. فکر نمی‌کنم بوکایو به انگیزه زیادی نیاز داشته باشد.

روند عالی ساکا در این سن؟
بله اما واقعا چیز عجیبی نیست. او سال‌هاست در سطح اول فوتبال جهان است و برخلاف سن کمش، بازیکن باتجربه‌ای است.

درخشش اودگارد؟
از نظر اعتمادبه‌نفس او در یک مقطع عالی قرار دارد. او در زمین هم از لحاظ بازی دفاعی و هم هجومی یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده است. ریتمی که او به بازی ما می‌دهد واقعا عالی است.

تبدیل حمله حریف به حمله برای خودتان؟
همانطور که گفتم بازیکنان در خط حمله احساس آرامش بیشتری دارند و وقتی اینگونه است می‌توانند گل‌های بیشتری بزنند و وقتی تیم در دفاع است خیلی راحت موقعیت خلق کنند.

روند عالی آرسنال؟
احتمالا شما تعجب کرده‌اید ولی من از دیدن این بازی‌ها تعجب نمی‌کنم. آنها را تمرین می‌بینم و وقتی در آنجا شگفت‌انگیز هستند مطمئنم قرار است یک بازی فوق‌العاده را به نمایش بگذارند. این نمایش‌ها مقدمه روزهای بهتری برای ماست و من این را تازه شروع می‌دانم. می‌خواهیم به این راه ادامه دهیم تا به دستاوردهای بزرگی برسیم.

دیدگاه‌ها