کد خبر : 2002928 | 28 بهمن 1402 ساعت 23:18 | 11.7K بازدید | 77 دیدگاه

سلتاویگو 1-2 بارسا: دبل لواندوفسکی برای فرار از بحران!

بارسلونا در خانه سلتاویگو در هفته بیست و پنجم لالیگا با نتیجه 1-2 پیروز شد.

سلتاویگو 1-2 بارسا: دبل لواندوفسکی برای فرار از بحران!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا میهمان سلتاویگو بود و با نتیجه 1-2 در برابر این تیم رده هفدهمی به پیروزی رسید.

ویدئو: 324960

بازی بسیار پایاپای دنبال شد و با وجود اینکه بارسا مالکیت توپ بیشتری داشت، موقعیت‌های خلق شده دو تیم تقریبا برابر بودند. بارسلونا مطابق انتظار در لحظات ابتدایی با تکیه بر مالکیت توپ و تکنیک بازیکنانش برای زدن گل برتری زود هنگام فشار آورد و توانست اولین موقعیت جدی را توسط لامینه یامال بدست آورد. روکه یک پاس کات بک زیبا را برای یامال فرستاد که روی پای راست این بازیکن نشست و او هم یک ضربه نرم را به سمت دروازه فرستاد که دروازه‌بان موفق به مهار آن شد.

دو دقیقه بعد سلتا می‌توانست توسط یاگو آسپاس روی ضد حمله به گل برسد که ضربه نهایی‌اش با هوشیاری مارک آندره تر اشتگن دفع شد.

در دقیقه 22 روی تکل زیبا و توپ ربایی دی یونگ بارسا در محوطه جریمه صاحب توپ شد که روکه روی پاس روبرت لواندوفسکی کنترل ضعیفی داشت و موقعیت را از دست داد.

4 دقیقه بعد یامال باز هم اقدام به شوت زنی کرد که ضربه سنگین او با دفع دروازه‌بان از بالای دروازه به کرنر رفت.

1992062

بازی در دقایق پایانی افت کرده بود و به نظر می‌رسید دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن بروند که لواندوفسکی روی پاس زیبا و فرصت طلبی یامال روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت مهار نشدنی پای راست دروازه حریف را باز کرد و تیمش را با گل برتری به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم مالکیت توپ کمی متعادل‌تر شد و سلتا برای جبران گل خورده از همان ابتدای نیمه دوم تلاش کرد و خیلی زود هم به آن رسید.

1992064

90 ثانیه بعد از شروع نیمه دوم روی غافلگیری مدافعان بارسا و حرکت زیبای مهاجمان ستا، پاس خیره کننده پشت پای یورگن لارسن به اسکار مینگزا رسید و او هم پاس خوبی را برای ستاره تیم، آسپاس، در قوس پشت محوطه جریمه مهیا کرد و این ستاره هم موفق شد با یک شوت زیبا گل تساوی را به ثمر برساند.

بارسا بعد از این غافلگیری با دستپاچگی دست به حمله زد و موفق نشد موقعیت‌های خطرناکی را خلق کند و  اغلب به شوت از راه دور رو می‌آورد.

در دقیقه 60 ضربه سر ژول کنده روی کرنر ارسالی درست به جایی رفت که دروازه‌بان منتظر توپ بود.

4 دقیقه بعد شوت قدرتمند رافینیا از فاصله 25 متری و روی ضربه آزاد به زیبایی توسط دروازه‌بان مهار شد.

یاگو آسپاس باز هم روی ضد حمله و جا ماندن دفاع فاجعه بار بارسایی‌ها در موقعیت شوت زنی قرار گرفت و ضربه‌اش به بیرون رفت.

تیم میزبان در دقیقه 83 هم مجددا میتوانست روی ضربه سر بعد از کرنر به گل برسد که ضربه کارل استارفلت از کنار دروازه تر اشتگن به بیرون رفت.

1992059
1992060
1992061

در دقیقه 90+4 مدافع سلتا روی یک حرکت عجیب و بازی خطرناک روی یامالا مرتکب خطا شد و پنالتی واضحی به سود بارسا اعلام شد که لواندوفسکی پشت این ضربه قرار گرفت و آن را با مهار دروازه‌بان سلتا از دست داد. بعد از بررسی صحنه در VAR مشخص شد که دروازه بان حرکت رو به جلو داشته و در میان اعتراض تماشاگران و کادر فنی سلتا ضربه تکرار شد. اینبار لوا اشتباه نکرد و با ضربه دقیق پای راست به گوشه راست و پایین دروازه گل پیروزی بخش تیمش را زد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و شاگردان ژاوی 54 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید صدر نشین با 7 اختلاف امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

دیدگاه‌ها