کد خبر : 2002934 | 29 بهمن 1402 ساعت 00:12 | 14.7K بازدید | 26 دیدگاه

پوچتینو: یک امتیاز مقابل بهترین تیم جهان گرفتیم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تساوی تیمش مقابل منچسترسیتی را یک عملکرد موفق در نظر گرفت.

پوچتینو: یک امتیاز مقابل بهترین تیم جهان گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی دست یافت. چلسی در رده دهم جدول قرار دارد و موفق شد تا نوار یازده پیروزی پیاپی شاگردان پپ گواردیولا را پاره کند. پوچتینو در نشست خبری بعد از این بازی از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.

بازی امروز؟
"خیلی خوشحالم. پنالتی مقابل در لیورپول کلا روحیه ما را تغییر داد، حالا ما از فرصت نمایش خارج از خانه مقابل تیم‌های بزرگ استفاده می‌کنیم و امتیاز می‌گیریم. خیلی خوشحالم. روحیه‌ای که امروز نشان دادیم سطح بالا بود، مطمئناً می‌خواهیم هنوز برای ناممان در این لیگ رقابت کنیم."

1992077

نوار پیروزی سیتی قطع شد؟
"بازی در برابر تیمی که بدون شک بهترین در جهان است، هرگز آسان نیست. شخصیتی که شاگردانم نشان دادند خیلی خوشحالم کرد."

برنامه ضد حمله چلسی در این بازی؟
"من شما را به محل تمرین تیمم دعوت می‌کنم و اگر بخواهید نحوه آماده سازی را به شما نشان می‌دهم زیرا اکنون در چند جمله توضیح دادن آن دشوار است. این کار تمام هفته ما بود.
ما تلاش می‌کنیم و با تمام کادر مربیانمان آماده می‌شویم تا برنامه هر بازی را بسازیم. اما فوتبال یک اتفاق است که در آخر متعلق به بازیکنان است و اجرا و عملکرد نهایتا به آنها بستگی دارد. اینجا دوباره باید از آنها تشکر کنم."

عملکرد رحیم استرلینگ و گلزنی او؟
"البته. تجربه او در این بازی‌ها مهم است و یک مهاجم همیشه نیاز به گلزنی دارد تا اعتماد به نفس داشته باشد. او سخت در هفته‌های اخیر برای تیم کار می‌کرد، امروز هم خوب دفاع می‌کرد و در هر موقعیتی بود که به تیم کمک می‌کرد. بله، حضور او بسیار مهم است، خودش بسیار خوشحال است و کمک مهمی کرد تا به یک امتیاز دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها