کد خبر : 2002972 | 29 بهمن 1402 ساعت 01:51 | 28.1K بازدید | 19 دیدگاه

بانوی آهنین بایرن مقصر ناآرامی در این باشگاه است!

یکی از مقصران ناآرامی در رختکن بایرن مونیخ، کاتلین کروگر، مدیر این تیم است.

بانوی آهنین بایرن مقصر ناآرامی در این باشگاه است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حال حاضر در یکی از بدترین شرایط چند سال اخیرش به سر می‌برد. آنها از جام حذفی کنار رفته‌اند، فاصله نسبتا زیادی با صدر جدول بوندسلیگا دارند و با توجه به کیفیت بالای بایر لورکوزن، شانس کمی برای جبران فاصله دارند و در بازی رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل لاتزیو شکست خورده‌اند.

در حال حاضر در رسانه‌ها و بین هواداران، توماس توخل مقصر اصلی این وضعیت است. با این حال فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه، دو خبرنگار نزدیک به باشگاه بایرن، در خبری مدعی شده‌اند یکی از دلایل جو بد و نبود آرامش در بایرن، کاتلین کروگر است.

1992136

مدیری که زمانی محبوب بود، اکنون با بازیکنان و اعضای کادرفنی در موقعیت دشواری قرار دارد. در بایرن معتقدند که کروگر بازیکنان و کادر فنی را مقصر همه اتفاقات بد در باشگاه می‌داند و نسبت به کارمندان و بازیکنان تیم، لحن نامناسبی دارد.
همچنین گفته می‌شود که رفتار بد کروگر دلیل جدایی باستین ورنشاید از کادر مدیریتی او و پیوستن به کادر کریستوف فرویند بوده است.

یکی دیگر از نشانه‌های بدرفتاری کروگر این است که وقتی لروی سانه برا رسیدن به اتوبوس تیم برای بازی خارج از خانه برابر مونشن گلادباخ در فصل گذشته تاخیر داشت، مجبور شد جدا از تیم خودش را به فرودگاه اوبرپفافن هوفن برساند. زیرا ظاهرا کروگر تاخیر او را تحمل نکرده بود و از راننده خواسته بود که منتظر این بازیکن نماند!

دیدگاه‌ها