کد خبر : 2002982 | 29 بهمن 1402 ساعت 09:57 | 23.2K بازدید | 21 دیدگاه

خشم ستاره بارسا: در زمین خواب‌مان می‌برد!

پدری، ستاره بارسلونا، از عملکرد این تیم در چند هفته اخیر چندان راضی نیست.

خشم ستاره بارسا: در زمین خواب‌مان می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا روبروی سلتاویگو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 

این پیروزی ارزش و اهمیت بسیاری برای آنها داشت که بتوانند فاصله‌شان را با رئال مادرید در صدر و خیرونا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا حفظ کنند و به لغزش حریفان برای بالا رفتن در هفته‌های پیش رو امیدوار بمانند. 

پدری در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه 75 از زمین بیرون آمد تا جایش را به فرمین لوپز بدهد و پس از پایان این بازی صحبت‎‌هایی را درباره شرایط تیمش مطرح کرد. 

1976862

این ستاره اسپانیایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «تنها کاری که حریف کرد این بود که در سیستم 2-4-4 خودش عقب نشست و سعی کرد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. دفاع کردن برابر ما خیلی آسان شده است.»

او درباره شرایط بارسلونا گفت: «من خیلی به این بازیکنان اعتماد دارم. ما گروهی بسیار متحد هستیم. اگر کارهایی که باید انجام دهیم را به درستی انجام دهیم، می‌توانیم برای کسب هر جامی رقابت کنیم و مدعی قهرمانی باشیم. 

ما باید بیشتر از این‌ها توانایی انتقاد کردن از خودمان را داشته باشیم. باید بپذیریم که خوب بازی نکردیم. انگار در زمین خواب‌مان برده باشد! باید بسیار بیشتر از این پیشرفت کنیم.»

دیدگاه‌ها