کد خبر : 2003045 | 29 بهمن 1402 ساعت 14:42 | 66K بازدید | 29 دیدگاه

او می‌توانست جرارد پی اس جی شود

از امباپه ناامید شدم، همه تصوراتم را بر هم زد!

رئیس سابق پی اس جی از اینکه کیلیان امباپه در پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کند، ابراز تاسف کرد.

از امباپه ناامید شدم، همه تصوراتم را بر هم زد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در پایان فصل جاری از پی اس جی می‌رود و مقصد احتمالی او نیز رئال خواهد بود. او به دوران هفت ساله حضورش در پاریس به این ترتیب پایان خواهد داد.

1992193

آلن کازیاک، رئیس سابق پی اس جی، در این رابطه گفت: «صادقانه بگویم که ناامید شدم. فکر می‌کردم امباپه تا پایان فوتبالش در پی اس جی خواهد ماند و مثل استیون جرارد لیورپول خواهد شد. به او گفته بودم قهرمان چمپیونزلیگ شدن با پی اس جی ارزشی بیشتر از کسب این افتخار با رئال دارد. امباپه می‌توانست به قهرمان پاریس بدل شود و این تیم را به قله فوتبال اروپا برساند. هنوز هم برای او دیر نشده و امسال این شانس را داریم.»

1991910

کازیاک ادامه داد: «واضح است که جدایی او ضربه بزرگی است چون یکی از بهترین‌های دنیاست اما فاجعه هم نیست و نباید از آن یک درام ساخت. خبر خوب اینکه بالاخره اخبار جدایی و شایعات پیرامونش که دیگر غیر قابل تحمل شده بودند، تمام خواهند شد. از حالا باید به آینده فکر کرد و انریکه را راحت گذاشت تا روی ترکیب فصل بعد تیمش تمرکز کند. جدایی امباپه بیش از اینکه به ضرر پاریس باشد، به ضرر لیگ یک فرانسه است که در فروش حق پخش تلویزیونی ضرر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها