کد خبر : 2003128 | 29 بهمن 1402 ساعت 21:59 | 34.3K بازدید | 20 دیدگاه

رئال-‌پی‌اس‌جی: راند دوم در بازار نقل و انتقالات!

رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن لنی یورو، ستاره جوان لیل، در تابستان پیش رو هستند.

رئال-‌پی‌اس‌جی: راند دوم در بازار نقل و انتقالات!

به گزارش "ورزش سه"، یورو یکی از با استعدادترین مدافعان آینده دار فوتبال اروپا محسوب می‌شود. این مدافع میانی 18 ساله فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم‌های پایه لیل شروع کرد و از سال 2022 در تیم بزرگسالان همین باشگاه توپ می‌زند. او در 45 بازی برای لیل موفق به زدن 3 گل هم شده است.

به گفته وب سایت تله فوت، این ستاره فرانسوی جوان مدتی است که زیر نظر استعدادیاب‌های باشگاه پای سن ژرمن قرار دارد و با درخشش او در این فصل لیگ یک فرانسه، رئال مادرید هم به علاقه مندان این بازیکن اضافه شده است. بنابراین پی اس جی کار سختی برای خرید این بازیکن خواهد داشت.

1992329

به گزارش این وب سایت برناردو سیلوا، ستاره 29 ساله منچستر سیتی، یکی دیگر از اهداف باشگاه متمول پاریسی در پنجره بعدی نقل و انتقالات خواهد بود. این بازیکن در این فصل یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های تیم پر مهره پپ گواردیولا بوده است و توانسته در لیگ برتر انگلیس در 20 بازی 6 گل بزند و 4 پاس گل هم بدهد.

گزارش تله فوت البته مدعی شده که هدف اصلی باشگاه پاری سن ژرمن بیش از هر چیزی پر کردن جای خالی کیلیان امباپه با نامی بزرگ است و برای این کار ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، بیشتر از هر مهاجم بزرگ دیگری مورد علاقه ناصر الخلیفی و دیگر مدیران پی اس جی است. امباپه هفته گذشته اعلام کرد که می‌خواهد این تابستان پاریس را ترک کند و مقصد احتمالی او رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها