کد خبر : 2003130 | 29 بهمن 1402 ساعت 22:04 | 10.1K بازدید | 30 دیدگاه

پنجمین برد متوالی تن هاخ؛

لوتون 1-2 یونایتد: هویلوند شیاطین را پیش می‌برد

منچستریونایتد در‌ بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه لوتون تاون با نتیجه 2-1 برنده شد.

لوتون 1-2 یونایتد: هویلوند شیاطین را پیش می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی خارج از خانه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف لوتون تاون رفت و به لطف درخشش راسموس هویلوند 2-1 برنده شد.

ویدئو: 325010

یونایتد این بازی را خیلی خوب آغاز کرد و با گل زودهنگام راسموس هویلوند جریان بازی را در دست گرفت. روی توپ بلند به زمین لوتون، مدافع حریف با پاس اشتباه هویلوند را صاحب موقعیت کرد که او پس از رسیدن به محوطه جریمه در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه‌بان را فریب داده و اولین گل این بازی را در ثانیه 39 به ثمر برساند.

1992331

یونایتد می‌توانست در دقیقه 5 به دومین گل برسد اما ضربه خطرناک مارکوس رشفورد را تومیاس کامینسکی به خوبی مهار کرد. فشار یونایتد روی دروازه حریف باقی ماند تا آن‌ها قبل از دقیقه 10 به دومین گل برسند.

در دقیقه 7 آلخاندرو گارناچو ارسال کرنر لوک شاو که توسط مدافعان حریف دفع شده بود را دریافت کرد و ضربه محکمی به توپ زد.

هویلوند سعی داشت از مسیر توپ خارج شود تا اثری روی آن بگذارد اما برخورد توپ به او مسیر را عوض کرد و کامینسکی نتوانست توپ را مهار کند تا برای دومین بار توسط این مهاجم دانمارکی دروازه‌اش باز شود.

1992332

لوتون موقعیت خطرناکی نداشت اما در دقیقه 14 موفق شد از اشتباه خط دفاعی این تیم استفاده کرده و یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

ضربه خطرناک تاهیت چونگ در محوطه جریمه به هری مگوایر برخورد کرد که با تغییر مسیر به سمت دروازه پیش می‌رفت. با استفاده از اشتباه لوک شاو و آندره اونانا برای دفع این توپ، کارلتون موریس با ضربه سر توپ را وارد دروازه یونایتد کرد.

1992333

بازی پایاپای دنبال می‌شد که نزدیک بود اشتباه هری مگوایر کار دست یونایتد بدهد. دفع ناقص او توپ را به کاولی ودرو رساند اما مگوایر خوش شانس بود که اونانا موفق شد بدون مشکل این توپ را مهار کند.

موریس در دقیقه 37 فرصت داشت روی اشتباه گارناچو دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند اما پس از اینکه نزدیک محوطه جریمه شود ضربه محکمی به توپ زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

یونایتد آماده می‌شد که نیمه اول را بدون مشکل به پایان برساند که مصدومیت عضلانی لوک شاو او را مجبور کرد از زمین خارج شده و ویکتور لیندلوف به جای او وارد زمین شود. در نهایت با پایان 4 دقیقه وقت اضافه یونایتد برنده به رختکن رفت.

یونایتد نیمه دوم را هم بهتر از حریف آغاز کرد و کنترل توپ را در اختیار داشت. دقیقه 57 پس از ضدحمله روی ضربه کرنر لوتون، هویلوند در محوطه جریمه توپ را به رشفورد پاس داد و او با ضربه زمینی پای چپ دروازه را تهدید کرد که بار دیگر مهار دیدنی کامینسکی دروازه‌ میزبان را نجات داد.

1992334

دقیقه 60 کامینسکی روی پاس عرضی هویلوند به برونو فرناندز خروج اشتباه داشت و دروازه‌اش خالی بود اما تکل به موقع آلبرت لوکونگا مانع از گلزنی ستاره پرتغالی یونایتد شد و دروازه خالی لوتون را نجات داد.

عملکرد درخشان این دروازه‌بان ادامه داشت و او در دقیقه 79 شانس بزرگ هویلوند برای هت‌تریک را دفع کرد. گارناچو توپی را که از رشفورد گرفته بود به هویلوند پاسخ داد اما ضربه او در موقعیت تک به تک توسط دروازه‌بان لوتون مهار شد.

فشار زیاد یونایتد به لوتون و پرس از بالا به حریف فرصت نمی‌داد که به سمت دروازه اونانا نزدیک شود اما نزدیک بود در دقیقه آخر بازی نتیجه عوض شود. روی ارسال کرنر در دقیقه 4+90 راس بارکلی دروازه یونایتد را تهدید کرد و توپ با برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت.

یونایتد در نهایت موفق شد این بازی را با برد پشت سر بگذارد تا 44 امتیازی شود اما این برد تغییری در جایگاه آن‌ها نداشت و همچنان رتبه ششم را در اختیار دارند. لوتون تاون 20 امتیازی هم در رده هفدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها