کد خبر : 2003148 | 30 بهمن 1402 ساعت 03:44 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

صدای شلیک چهار تفنگ سر پر از آنفیلد

نیمکت لیورپول معدن گل و پاس گل

دو تعویض یورگن کلوپ در جریان جدال مقابل برنتفورد بسیار کارساز بودند.

 نیمکت لیورپول معدن گل و پاس گل

به گزارش "ورزش سه" در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس لیورپول مهمان برنتفورد و در شرایطی که با توجه به شرایط بدنی بازیکنان تیم میزبان و مصدومیت‌های عجیب بازیکنان لیورپول، انتظار می‌رفت شاگردان کلوپ یک نبرد بسیار سخت را در پیش داشته باشند اما او دو تعویض انجام داد و دو برگ برنده از جیبش خارج کرد.

درخشش محمد صلاح و کودی گاکپو، لیورپول را به دومین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل کرد که ۲ بازیکن تعویضی‌اش در یک مسابقه هم گل می‌زنند و هم پاس گل می‌دهند و این اتفاق قبلا یک بار در اکتبر ۲۰۱۸ (اوبامیانگ و رمزی) رخ داده بود. صلاح در این دیدار به قدری عملکرد خوبی داشت که از نظر پایگاه‌های آماری با نمره 8.4 بهترین بازیکن زمین بود و همچنین کودی گاکپو مهاجم هلندی این تیم با نمره 8 دومین بازیکن برتر زمین بود.

لازم به ذکر است محمد صلاح برای سی‌امین بار موفق شد در یک مسابقه لیگ برتری هم گل بزند و هم پاس گل بدهد؛ کمتر از وین رونی (۳۶)، تیری آنری (۳۲)، آلن شیرر (۳۱) و بیشتر از هر بازیکن دیگر در تاریخ لیگ برتر انگلیس.

1992381

گلزنی کودی گاکپو در مسابقه دیروز مقابل برنتفورد لیورپول را به یک آمار خاص و ارزشمند رساند. تیم یورگن کلوپ به نخستین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که ۴ بازیکنش در یک فصل تعداد گل‌های خود را دورقمی می‌کنند. محمد صلاح (۲۰)، داروین نونیز و دیگو ژوتا (۱۴) و گاکپو (۱۰) برترین گلزنان این فصل سرخ‌ها هستند.

قرمزهای آنفیلد اکنون با 57 امتیاز و اختلاف دو امتیاز نسبت به آرسنال که در رده دوم جدول است صدرنشینش است و از طرفی دیگر آنها خطر منچسترسیتی را که با یک بازی کمتر توانسته، 53 امتیاز کسب کند را احساس می‌کنند تا یورگن کلوپ با توجه به لیست بلند و بالای مصدومان، شرایط سختی را برای تیمش متصور کند.

دیدگاه‌ها