کد خبر : 2003151 | 30 بهمن 1402 ساعت 04:53 | 37.8K بازدید | 36 دیدگاه

شرایط آرمانی رمضانی زیر نظر نکو:

بهترین ورژن مهاجم استقلال در لیگ بیست و سوم

آرمان رمضانی بهترین دوران حضور خود در استقلال را تجربه می‌کند.

بهترین ورژن مهاجم استقلال در لیگ بیست و سوم

به گزارش ورزش سه، لیگ بیست و سوم تقریبا پس از گذشت 4 سال بهترین فصل فوتبالی آرمان رمضانی از لحاظ آماری بوده و تعداد گل‌ها و پاس گل‌های او برابر با هجدهمین دوره لیگ برتر است.

آرمان در این فصل سه گل و دو پاس گل برای استقلال به ثمر رسانده، او در بازی با آلومینیوم گل 3 امتیازی برای استقلال به ثمر رساند و در بازی با شمس‌آذر و نساجی هم دو گل دیگر برای استقلال به ثمر رساند، رمضانی دو پاس گل هم در بازی با هوادار و صنعت نفت هم برای استقلال ثبت کرده است، این در حالی است که او در یک نیم فصل این آمار را ثبت کرده و در فصل 1397-1398 در طول فصل کامل چنین آماری را در تیم سایپا ثبت کرده بود.

آرمان رمضانی زیر نظر جواد نکونام بهترین دوران خود در استقلال را پشت سر می‌گذارد، او در این فصل در تمامی مسابقات استقلال به میدان رفت، 8 حضور ثابت و 8 بار به عنوان بازیکن جانشین و این آمار هم از زمان حضور او در استقلال کم‌نظیر بوده و زیر نظر هیچ‌کدام از مربیان استقلال به این تعداد در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار نگرفته است.

1992388

آرمان رمضانی در بازی با صنعت نفت آبادان به همان شکلی که در بازی با هوادار مهرداد محمدی را صاحب توپ کرد، با در اختیار گرفتن توپ و قرار دادن بدن خود مقابل مدافعان مهدی‌ مهدی پور را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و تک گل سه امتیازی آبی‌ها به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها