کد خبر : 2003183 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:59 | 10.7K بازدید | 14 دیدگاه

کنایه بنیتس به انگلیس: مربی تیم‌های مدعی می‌شوم!

رافائل بنیتس، سرمربی سلتاویگو، به شایعات سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی انگلیس واکنش نشان داد.

کنایه بنیتس به انگلیس: مربی تیم‌های مدعی می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوتگیت از سال ۲۰۱۶ مربی تیم ملی انگلیس است. با اینکه او و تیمش نمایش‌های قابل قبولی در تورنمنت‌های مختلف داشته‌اند اما گفته می‌شود به دلیل اینکه هیچ جامی کسب نکرده‌اند ممکن است تغییراتی در تیم اعمال شود.

گزارش‌ها از انگلیس حاکی از این است که اگر تیم ملی انگلیس با هدایت ساوتگیت در یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی نداشته باشد، مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال مربی جدیدی خواهند رفت. در این شایعات نام رافائل بنیتس به‌عنوان یکی از جانشینان احتمالی مربی انگلیسی برده شده است.

1992437

او امروز در مصاحبه‌ای، در پاسخ به سوال علاقه‌مندی به پذیرش هدایت تیم ملی انگلیس و یا هر تیم ملی دیگری در ادامه دوران مربی‌گری‌اش گفت: «من دوستانی در کادر فنی گرت ساوتگیت دارم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. او کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد. در آینده، دوست دارم مربی تیم ملی‌ای باشم که بتواند برای کسب جام‌ها رقابت کند. با شکست‌ها رنج زیادی می‌کشم. در مورد احتمال مربی‌گری در انگلیس جوابی ندارم. بستگی به شرایط دارد. ممکن است دو سال دیگر به سراغ من بیایند و من نتوانم پیشنهاد آنها را قبول کنم و یا ممکن است من را شایسته مربی‌گری ندانند. به هر حال همانطور که گفتم من دوست دارم مربی یک تیم قدرتمند ملی شوم که توانایی بردن جام‌ها را دارد.»

دیدگاه‌ها