کد خبر : 2003228 | 30 بهمن 1402 ساعت 10:45 | 21.4K بازدید | 11 دیدگاه

درگیری عجیب: دعوای ستاره بایرن با مربی در کنار زمین!

یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، که از باخت تیمش عصبانی بود در کنار زمین با دستیار توماس توخل درگیر شد.

درگیری عجیب: دعوای ستاره بایرن با مربی در کنار زمین!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا روند ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد. 

این سومین شکست متوالی شاگردان توماس توخل در یک هفته اخیر پس از باخت برابر بایرلورکوزن در بوندسلیگا و همچنین لاتزیو در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا بود و باعث شد که فشارها روی این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

در حالی که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بسیار عصبانی و ناراحت بودند، درگیری بین کیمیش و سولت لوو شکل گرفت. در تصاویر منتشر شده مشخص است که این مربی به شدت ناراحت و در حال ناسزا گفتن در مسیر تونل منتهی به رختکن است. 

1989584

در نهایت این مانوئل نویر بود که مجبور شد برای اتمام این درگیری دخالت کند و دو طرف را آرام کند و آنها را به رختکن ببرد تا شرایط بیش از این بحرانی نشود. این در حالی بود که کیمیش پس از تعویض هم از این که از زمین بیرون آمده بود عصبانی به نظر می‌رسید. 

یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی بایرن، پس از پایان بازی اعلام کرد که او باید با این اتفاق به خوبی کنار بیاید. توخل هم مدعی شد که از اتفاقاتی که رخ داد باخبر است اما تمایلی به علنی کردن آن ندارد چون این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

دیدگاه‌ها