کد خبر : 2003259 | 30 بهمن 1402 ساعت 13:43 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

نفس راحت جرارد: بالاخره پیروزی!

استیون جرارد روزهای سختی را در عربستان سعودی سپری کرده و پس از مدت‌ها تیمش به برد رسید تا فشار روی او کاهش پیدا کند.

نفس راحت جرارد: بالاخره پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم استیون جرارد برای اولین بار از ماه اکتبر در لیگ عربستان به برد دست پیدا کرد تا فشارها روی این مربی کاهش پیدا کند.

پیروزی 2-0 الاتفاق مقابل الخلیج در عصر پنجشنبه، با گل‌های جورجینیو واینالدوم، هافبک سابق لیورپول و دمارای گری، بازیکن سابق اورتون، موجب آرامش تیم جرارد شد.

با وجود تنها 2 برد از 14 بازی اخیر، این موفقیت اخیر در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد مقداری از فشاری که روی تیم استیون جرارد بود را کاهش داد.

1992542

تیم مربی انگلیسی قبل از این برد در جدول لیگ روشن سقوط کرده بود و تنها 8 امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار داشت. جرارد که به تازگی قرارداد 3 ساله جدیدی با الاتفاق امضا کرده، زیر فشار خونسردی خود را حفظ کرده است.

با وجود افزایش نارضایتی هواداران، مربی سابق گلاسکو رنجرز و استون ویلا تایید کرد که تغییر سرمربی راه حلی مناسب برای بهبود شرایط باشگاه نیست. او پس از کسب این برد گفت: "ما زمان زیادی برای پیشرفت تا بازی بعدی داریم. در حال حاضر فشار روی من کم شده است."

این پیروزی که اولین برد الاتفاق در سال 2024 بود، بدون جردن هندرسون رقم خورد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به آژاکس منتقل شد.

دیدگاه‌ها