کد خبر : 2003278 | 30 بهمن 1402 ساعت 14:42 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پایان انتظار دروازه‌بان تیم ملی برای سفر به رومانی

پس از حدود یک‌ماه انتظار ویزای سنگربان تیم ملی هندبال برای حضور در لیگ رومانی صادر شد.

پایان انتظار دروازه‌بان تیم ملی برای سفر به رومانی

به گزارش "ورزش سه"، محمد سیاوشی، سنگربان البرزی تیم ملی هندبال که در فصل جاری عضو باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بود، دیروز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه پس از حدود یک‌ماه انتظار توانست ویزای خود را دریافت کند. او بامداد امروز تهران را به مقصد رومانی ترک کرد تا به عنوان لژیونر فعالیت هندبالی خود را ادامه دهد.

سیاوشی که ۳۹ سال سن دارد در نیم فصل دوم زیمبریلور لیگ رومانی به عضویت باشگاه "کلوژ" در آمده است و قرارداد او با این تیم تا پایان فصل جاری می‌باشد که در صورت حضور تیم در لیگ برتر این کشور قرارداد وی به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

1992562

این تیم رومانیایی در راستای تقویت تیمش در ادامه راه با سیاوشی قبل از جام ملت‌های آسیا به توافق نهایی رسید. شاهو نصرتی دیگر لژیونر هندبال ایران است که در پست بغل راست برای کلوژ بازی می‌کند.

سیاوشی در آخرین حضورش در تیم ملی و در بیست‌ویکمین دوره جام ملت‌‌های آسیا به میزبانی بحرین انتخابی جهان در چارچوب دروازه تیم ملی قرار داشت و دو بار نیز به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد. تیم ملی در این مسابقات علی‌رغم درخشش سیاوشی در جایگاه ششم قرار گرفت و جواز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ را کسب نکرد.

دیدگاه‌ها