کد خبر : 2003299 | 30 بهمن 1402 ساعت 17:14 | 35.1K بازدید | 11 دیدگاه

قابی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت (عکس)

یکی از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران جذابیت‌های جالبی داشت؛ جایی که فرشید اسماعیلی سر از پیکان درآورد.

قابی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اهالی فوتبال انتظار بازگشت فرشید اسماعیلی به استقلال را می‌کشیدند، اتفاق جالبی رقم خورد و این بازیکن با شال پیکان در کنار احمد مددی عکس یادگاری گرفت. قابی که تقریبا هیچ‌کس انتظارش را نداشت.

در روزهای گذشته گفته می‌شد اسماعیلی با مدیران باشگاه نساجی به مشکل خورده و این بازیکن قصد جدایی دارد. او حتی در اردوی نیم فصل تیم مازندرانی در ترکیه غیبت کرد تا فشار برای جدایی را بیشتر کند. از طرف دیگر، بحث بازگشت به استقلال داغ شد اما مانع بزرگی به وجود آمد: رضایتنامه 10 میلیارد تومانی!

1992592

این شایعات در کنار هم، احتمال بازگشت فرشید به نساجی را افزایش داد، آن هم در شرایطی که چند باشگاه دیگر خواهان جذب این بازیکن شدند اما در نهایت، اسماعیلی به پیکان پیوست. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم زمانی که احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بود، اتفاقات عجیبی بین او و فرشید اسماعیلی رقم خورده بودژ اما فوتبال فضای کوچکی دارد و این دو نفر این بار در پیکان به هم رسیدند. مددی با نگاه مدیریتی خاص خود، کنترل خوبی بر روی پروژه مذاکره با فرشید داشت و توانست با استفاده از فضای مذاکره بین رفتن منصور باقری به نساجی و جدایی اسماعیلی از این باشگاه، فرشید را به لیست تیمش اضافه کند.

حالا این قاب که مددی را دست در دست فرشید اسماعیلی نشان می‌دهد، در حالی که هر دو نفر لبخند به لب دارند و هدف‌شان ارتقای جایگاه پیکان در لیگ برتر است، همان قابی بود که تا چند ماه قبل، کسی فکرش را هم نمی‌کرد ثبت شود.

دیدگاه‌ها